chceauto.pl
x

Volvo seria 900 2.9 1996

Oceny użytkowników5.0000/5. Głosy: 1
Ocena: 5/5
Głosy: 1.

Dostępne samochody

Volvo seria 900

Volvo 960 2.9 204 KM

1996, sedan
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynku
Volvo seria 900

Volvo 960 2.9 204 KM

1996, sedan
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 6 000,00 zł
DostępnośćOd czasu do czasu można trafić na ogłoszenia
Volvo seria 900

Volvo 960 2.9 204 KM

1996, kombi
napęd: tylny
skrzynia: ręczna
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćBez ofert na rynkuOceny5.00/5. Głosy: 1
Volvo seria 900

Volvo 960 2.9 204 KM

1996, kombi
napęd: tylny
skrzynia: automat
cena: 5 000,00 zł
DostępnośćSporadycznie pojawiają się pojedyncze oferty

Kilka słów o modelu

Volvo 940/960 wywodzą się w prostej linii od modeli serii 700. Samochody serii 900 zadebiutowały w 1990 roku i produkowane były przez następne siedem lat. W 1997 roku zmieniono nazewnictwo modelu. Sedan otrzymał nazwę S90, modele z nadwoziem typu kombi przemianowano na V90. Nie wszystkim przypadnie do gustu konserwatywna sylwetka czy chociażby wymiary. Należy się też liczyć z ponadprzeciętnymi kosztami eksploatacji. Duże silniki wymuszają wysokie stawki OC a zużycie paliwa, nawet podstawowych jednostek, może nadszarpnąć niejeden domowy budżet. Także ceny części nie należą do niskich. Na szczęście, 940-stkę można śmiało zaliczyć do grona aut niezawodnych. Tylko nieliczne egzemplarze miewają problemy z pompą wodną, sondami lambda czy podporami wałów napędowych. Od czasu do czasu, zdarzyć się może także jakiś wyciek oleju (np. spod pokrywy zaworów), zaszwankuje elektryka. W starszych samochodach często dochodzi również do awarii zaworu nagrzewnicy, która kończy się przeważnie wylaniem płyny do wnętrza auta. Usunięcie usterki nie jest łatwe, bowiem wiąże się z koniecznością demontażu niemal całej deski rozdzielczej. Budowa zawieszenia jest bardzo solidna i problemów możemy się spodziewać jedynie ze strony niektórych elementów gumowo metalowych - standard na polskich drogach. Koszty eksploatacji można zmniejszyć inwestując w instalację gazową. Ta ostatnia jest przeważnie dobrze tolerowana przez niewysilone silniki. Po dużym przebiegu remontu wymagać jednak głowica (wypalające się gniazda zaworowe).

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS