W lipcu ubiegłego roku Bentley zaprezentował swojego pierwszego i jedynego SUV-a, czyli Bentaygę po liftingu. Wówczas jednak modernizacji poddano wyłącznie wersje benzynowe, czyli samochody napędzane silnikiem V8 o mocy 550 KM i V12 o mocy 635 KM

Bentley Bentayga Hybrid po liftingu
Nie stanowi więc zaskoczenia, że pół roku później światło dzienne ujrzała Bentayga Hybrid po liftingu.
Zmiany jakim poddano samochód są analogiczne, jak w przypadku wersji benzynowych, skupiono się głównie na stylizacji przedniej i tylnej części nadwozia, które są dość mocno zmienione.

Bentley Bentayga Hybrid po liftingu
W przedniej części samochodu znajdziemy nowy zderzak, osłona chłodnicy i pas przedni, inny jest również kształt reflektorów i maski.
Jeszcze większe zmiany znajdziemy z tyłu - pojawiła się nowa, wyraźnie szersza i zachodząca na błotniki pokrywa bagażnika z zespolonymi światłami w owalnym kształcie (wcześniej światła były prostokątne). Nowa klapa wymusiła zmianę kształtu tylnych błotników. Inny jest również zderzak.

Bentley Bentayga Hybrid po liftingu
We wnętrzu pojawiły się zmienione fotele i nowe wzory tapicerek. Nowy jest też system infotainment z ekran o przekątnej zwiększonej do 10,9 cala, zmieniono także system cyfrowych zegarów.
Nie ma natomiast żadnych nowości w układzie napędowym hybrydowej Bentaygi. Samochód nadal napędzany jest przez podwójnie doładowany benzynowy silnik 3.0V6, który wspomagany jest silnikiem elektrycznym o mocy 128 KM. Moc systemowa tego tandemu to 443 KM, moment obrotowy wynosi 700 Nm.
Samochód wyposażono w akumulator o pojemności 17,3 kWh, które można ładować z mocą 7,2 kW. Zasięg w trybie elektrycznym ma sięgać 50 km.