W palecie modeli BMW debiutują dwie nowe hybrydy - BMW X1 xDrive25e oraz BMW X2 xDrive25e. Obie wyposażone są w siostrzany układ plug in.
Samochody poznać można wyłącznie po klapce umieszczonej na lewym przednim błotniku. Skrywa ona gniazdo służące do ładowania akumulatorów. Same baterie o pojemności maksymalnej 10 kWh umieszczone są pod tylną kanapą. Dzięki temu udało się zachować korzystny rozkład mas i dużą pojemność bagażnika (450 l).
Na układ napędowy składa się benzynowy silnik 1,5 l o trzech cylindrach. Jednostka generuje moc szczytową 125 KM (5000-5500 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 220 Nm (1500-3800 Nm). Silnik współpracuje z sześciostopniową, automatyczną skrzynią biegów przekazującą napęd na koła przedniej osi.
Bezpośrednio nad osią tylną zamontowany został elektryczny silnik trakcyjny o mocy szczytowej 95 KM (przy 8200 obr./min) i maksymalnym momencie obrotowym 165 Nm dostępnym między 100 a 3000 obr./min. Moment przenoszony jest na koła tylnej osi przez jednostopniową przekładnię. Sumaryczna (po uwzględnieniu różnic w prędkościach obrotowych przy szczytowych osiągach poszczególnych silników) systemowa moc układu napędowego to 220 KM i 385 Nm. Dzięki temu BMW X1 xDrive25e rozpędza się do setki w 6,9 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 193 km/h.
Większe BMW X2 xDrive25e osiąga 100 km/h ze startu stojącego w 6,8 sekundy. Prędkość maksymalna to 195 km/h.
Akumulatory mają pojemność 10 kWh i pracują z napięciem 295 woltów. W trybie elektrycznym samochody pokonać mogą odpowiednio do 54 km (BMW X1) i 57 km (BMW X2). Pełne ładowanie prądem z sieci (16V, 230 woltów i przyłącze o mocy 3,7 kW) zajmuje 3,2h.