DS 7 Crossback to pierwszy model marki DS. Samochód został zaprezentowany w 2017 roku, a teraz poddano go liftingowi, jednocześnie z nazwy usuwając człon Crossback.
DS 7 po liftingu
Dość stylizacja tego modelu sprawiła, że DS 7, mimo upływu lat, nie zestarzał się. W efekcie zmiany jakim go poddano nie musiały być duże. Samochód po liftingu poznamy po zmienionej przedniej części nadwozi z nowymi reflektorami Pixel LED Vision 3.0 i światłami do jazdy dziennej Light Veil.
Stylistyczny akcent DS Wings i grill są większe, a osłona podwozia została przeprojektowana i jest obecnie dostępna w kilku kolorach.
DS 7 po liftingu
Zmienił się także wygląd wykonanych w technologii LED tylnych lamp z motywem łusek, które zostały wykończone ciemnym, metalicznym lakierem. Klapa bagażnika i umieszczony na niej emblemat zostały zaprojektowane od nowa a logotyp DS Automobiles zastąpił napis Crossback.
Największa nowość dotyczy jednak układu napędowego. W DS 7 pojawił się opracowany przez DS Performance hybrydowy napęd typu plug-in. Samochód w tej wersji nosi nazwę DS 7 E-Tense 4x4 360 i dysponuje mocą systemową 360 KM, momentem 520 Nm i napędem na cztery koła.
DS 7 po liftingu
W aucie zastosowano 21-calowe koła, dzięki czemu mieszczą się powiększone tarcze hamulcowe.
DS 7 E-Tense 360 stał się tym samym najmocniejszym DS-em w historii marki.
W wersji tej zastosowano akumulator o pojemności 14,2 kWh (wcześniej w hybrydach plug-in było to 13,2 kWh), co ma pozwolić przejechać na prądzie nawet 80 km.
Ponadto w gamie znajdą się dotychczas stosowane silniki, a więc 1.5 BlueHDI o mocy 130 KM i hybrydowe napędy o mocy 225 i 300 KM. Poza Europą DS 7 będzie dostępny również z klasycznymi silnikami benzynowymi.