chceauto.pl
x
Hybrydy Peugeota do kupienia w Polsce

Hybrydy Peugeota do kupienia w Polsce

Motonowości
Redakcja ChceAuto.pl 2012-06-01 Opinie
W polskich salonach Peugeota zamawiać już można hybrydowe modele: 3008 HYbrid4 i 508 RXH.

Za model 3008 z napędem hybrydowym zapłacić trzeba dokładnie 139 900 zł. O dwadzieścia tysięcy więcej (cena 159 900 zł) kosztuje flagowy 508 RXH.

Peugeot 3008 HYbriD4
Peugeot 3008 HYbriD4
Na liście wyposażenia standardowego 3008 HYbrid4 znalazło się m.in.: osiem poduszek powietrznych, dwustrefowa, automatyczna klimatyzacja, system multimedialny z nawigacją i 7-calowym ekranem oraz wyświetlacz HUD. Auto otrzyma również 17-calowe felgi ze stopów lekkich i wykonane w technologii LED światła do jazdy dziennej.

Niemal takie samo wyposażenie ma również model 508 RXH. Lista wzbogacona została jednak m.in. o: panoramiczny, szklany dach, pólskórzaną tapicerkę, elektrycznie sterowane i podgrzewane fotele przednie oraz „ledowe” oświetlenie wnętrza. Auto oferowane jest również na większych, aluminiowych felgach w rozmiarze 18-cali.

Peugeot 3008 HYbriD4
Peugeot 3008 HYbriD4
Samochody wykorzystują ten sam układ napędu. Jego głównym źródłem jest wysokoprężna jednostka serii HDI. Dwulitrowy silnik z wtryskiem typu Common Rail rozwija moc 163 KM (przy 3850 obr./min) i dysponuje momentem obrotowym 300 Nm (przy 1750 Nm). Moc przenoszona jest na przednią oś za pośrednictwem zautomatyzowanej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach.

Przy tylnej osi pracuje trakcyjny silnik elektryczny produkcji Boscha. Jednostka o mocy 27 KM czerpie energię z akumulatorów niklowo-metalowo-wodorowych i pracuje pod napięciem 202 Voltów.

Peugeot 3008 HYbriD4
Peugeot 3008 HYbriD4
Wyposażony w ten system model 3008 przyspiesza do 100 km/h w 8,5 s i rozpędza się do 195 km/h. Wyższa prędkością maksymalną może pochwalić się 508 RXH – auto rozpędza się do 213 km/h. Dłużej – 8,8 s – trwa za to przyspieszenie do 100 km/h.

Największą zaletą obu aut ma być niezwykle niskie zużycie paliwa. Jeśli wierzyć producentowi, oba modele spalać mają średnio 4,1 l oleju napędowego na 100 km.

Opinie i komentarze na temat artykułu

Adam
8 czerwca 2012
Rok temu sprzedałem swój 3 letni samochód marki Renault 60000 km przebiegu i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy.
Już w pierwszym roku uzytkowania, odpadały plastikowe ochraniacze od szyby przedniej, o malo co nie wypadła cała szyba. Musiałem walczyć aby załozyli nowe plastiki w ramach gwarancji, na co zgodzili się dopiero po wielu dyskusjach.
Potem zaczęły rozszczelniać się i odpdadać plastki wewnątrz auta, to już usuwali bez dyskusji.
Tarcze hamulcowe wytarły się po 20000 km i musiałem je wymienić na własny koszt na nowe, podczas gdy klocki hamulcowe zuzyły się i były do wymiany dopiero po 35000 km. Skrzynia biegów zacinała się od początki - reklamowałem, mówili, że wszystko ok.
Bałem się, ze po następnym roku lub 2 będę musial włożyć w ten samochód ogromne pieniądze (w nową skrzynię biegów, pasek rozrządu itd)
Francuzi produkują swoje auta z tandetnych materiałow, jak najnizszym kosztem, co z tego że są dobrze wyposażone, kiedy wszystko wykonane z tandetnch materiałow tak aby wytrzymało 2-3 lata.
Również serwis należy do najdroższych, zwykły przegląd gwarancyjny po 15000km, tylko wymiana oleju, filtru ok. 1500 PLN, następne juz powyżej PLN 2000 -3000. Szczerze odradzam Renault i ich serwis.
Gufer
8 czerwca 2012
Francuski szajs . Mało pali ? A ile może spalić 1.4 . W każdym aucie tyle samo spali .
Roman
8 czerwca 2012
Adam nie ma to jak budować wizję francuskiej motoryzacji na bazie jednej Renówki, a przecież wiadomo, że wozy z kraju Wieży Eiffla dzielą się na PSA i Renault i jest pomiędzy nimi duża różnica. Renault-y to kible na kołach. Megane II (zwłaszcza 1.6 benzyna), Laguna II z początków produkcji. Jedyne co im się udaje to samochody najmniej atrakcyjne w ich ofercie czyli Thalia. No i design też różny. O ile Laguna II w kombi jest bardzo ładna o tyle ostatnia Laguna Coupe jest z przodu paskudna podczas gdy tył ma po prostu uroczy. W Renault zawsze coś po prostu nie jest dograne do końca.
kondziu
8 czerwca 2012
Peugeoty są OK mam ich w firmie 6 od malych osobówek do dostawczych,wcześniej miałem auta fir niemieckich i nie było tak słodko
Tomasz
8 czerwca 2012
A wy to tu swoje kompleksy wylewacie? Jeżdzę Renówkami od ponad 11 lat, i w rodzinie jest 8 aut tej marki i jakos nikt nie narzeka jak wy !
Tomasz
8 czerwca 2012
Chciałbym spytać ADAMA co to za " Renówke" mial bo nie zna modelu jaki miał tylko Renówka???

Hybrydy Peugeota do kupienia w Polsce - GALERIA ZDJĘĆ

Hybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w PolsceHybrydy Peugeota do kupienia w Polsce

Zobacz także

Dacia Jogger Hybrid - to już nie jest budżetowe auto

Dacia Jogger Hybrid - to już nie jest budżetowe auto 2024-09-15

Dacia wiele zyskała, wchodząc w kooperację z marką Renault. Zyskała między innymi świetne napędy hybrydowe, jedne z lepszych, jakie można znaleźć na rynku. Taki napęd zastosowano między innymi w Dacii Jogger - najtańszym nowym 7-osobowym aucie....
Mazda 2 Hybrid - bliźniaczka Toyoty Yaris

Mazda 2 Hybrid - bliźniaczka Toyoty Yaris 2024-09-03

Mazda 2 produkowana jest od ponad 20 lat i aż do 2021 roku była samodzielną konstrukcją Mazdy. Pod koniec 2021 roku się to zmieniło, bo wtedy do produkcji trafiła czwarta generacja Mazdy 2, która jest praktycznie kopią Toyoty Yaris z niewielkimi...
Peugeot 3008 Plug-in Hybrid. Polskie ceny

Peugeot 3008 Plug-in Hybrid. Polskie ceny 2024-07-14

Peugeot 3008 będzie dostępny z napędem hybrydowym typu plug-in. Nowy napęd dołączy do wersji elektrycznej i klasycznego napędu hybrydowego.
Honda HR-V e:HEV – udany przykład pójścia na przekór

Honda HR-V e:HEV – udany przykład pójścia na przekór 2024-04-15

Prezentacja pierwszej Hondy HR-V miała miejsce w 1997 roku, ale seryjna produkcja rozpoczęła się dwa lata później. Debiut tego modelu odbył się w czasach, w których wszelkiego rodzaju SUVy i crossovery dopiero zaczęły pojawiać się na rynku....
Test: Nowy Hyundai Kona Hybrid 2023 - wydoroślał, dojrzał i urósł

Test: Nowy Hyundai Kona Hybrid 2023 - wydoroślał, dojrzał i urósł 2024-01-02

Nowy Hyundai Kona zaprezentowany został w 2022 roku i względem swojego poprzednika zmienił się diametralnie. Teraz jest to samochód większy, wyposażony w bogatszy zestaw nowoczesnych technologii i systemów wspierających kierowcę. Hyundai jest...
Test: Suzuki Across - znana hybryda w odmiennym wydaniu

Test: Suzuki Across - znana hybryda w odmiennym wydaniu 2023-12-08

[b]Across to jeden z dwóch modeli w gamie Suzuki (obok Swace'a), który został przejęty niemal wprost od Toyoty. Jaki jest cel takich zabiegów? Chodzi przede wszystkim o to, by zmieścić się w restrykcyjnych normach emisji dwutlenku węgla – Suzuki nie...

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS