Samochód, którego pełna nazwa brzmi MG ZS Hybrid+, bazuje na płycie podłogowej poprzednika i jest SUV-em segmentu B. Długość nadwozia tego modelu wynosi 443 cm, a rozstaw osi mierzy 261 cm. Pojemność bagażnika to 443 litrów
- MG ZS. Ceny i wyposażenie
- MG ZS. Układ napędowy
- MG ZS. Gwarancja
MG ZS. Ceny i wyposażenie
W Polsce MG ZS będzie dostępny w trzech wersjach: Standard, Excite i Exclusive. Cena już bogato wyposażonej wersji Standard zaczyna się od 98 900 zł, w wersji Excite nowego ZS dostaniemy za 107 800 zł, a najwyższa wersja Exclusive będzie kosztować 116 700 zł.
Nowość od MG jest objęta pakietem gwarancyjnym 3 x 7 (Triple-7 Care Warranty). Obejmuje on 7-letnią standardową gwarancją producenta (limitowaną przebiegiem 150 000 km), 7-letni program Assistance oraz 7 lat bezpłatnych przeglądów (tzn. corocznych bezpłatnych kontroli 7 głównych układów pojazdu), a także dodatkowo 7-letnią ochroną przed perforacją karoserii z powodu korozji. Ponadto w przypadku samochodów elektrycznych zakres gwarancji obejmie elektryczny układ napędowy HV na 7 lat / 150 000 km oraz zestaw zasilający (akumulator HV) na 7 lat / 150 000 km.
MG ZS
Nowy MG ZS został wyposażony w automatyczną klimatyzację, alarm, 6 poduszek powietrznych, 10,25-calowy wyświetlacz informacyjno-rozrywkowy HD z nawigacją satelitarną, funkcją Bluetooth oraz Apple CarPlay/Android Auto, 7-calowy wirtualny wyświetlacz kierowcy, a także tylne czujniki parkowania z kamerą cofania.
W standardowym wyposażeniu dostępny jest również system MG Pilot, obejmujący kompleksowy zakres technologii bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, adaptacyjny tempomat, aktywne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, asystenta pasa ruchu, ostrzeżenie o niezamierzonej zmianie pasa ruchu, ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu, wykrywanie martwego pola, ostrzeżenie przed kolizją z przodu i asystenta jazdy w korku.
Wersja Excite (107 800 zł) oferuje dodatkowo między innymi reflektory LED, 17-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowy kolorowy ekran dotykowy oraz kierownicę obszytą skórą. Topowa wersja Exclusive (116 700 zł) zawiera tapicerkę w stylu czarnej skóry, podgrzewane przednie fotele, podgrzewaną kierownicę, kamerę 360°, a także przyciemniane tylne szyby.
MG ZS
MG ZS. Układ napędowy
Nowy MG ZS to drugi model, bo zaprezentowanym niedawno HS nowej generacji, wyposażony w napęd hybrydowy Hybrid+.
Układ napędowy łączy 1,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 102 KM z elektrycznym silnikiem trakcyjnym generującym 136 KM i 250 Nm. Moc systemowa napędu Hybrid+ wynosi 196 KM. Wysoka moc w niewielkim samochodzie powinna zapewniać świetne osiągi, ale te mogą rozczarować - MG ZS rozpędza się do 100 km/h w 8,7 s, co jak na niemal 200-konne auto, jest wynikiem tylko przeciętnym.
MG ZS
Silnik elektryczny jest zasilany przez prąd przechowywany w akumulatorze o pojemności 1,83 kWh. Nie ma możliwości ładowania go z gniazdka, odpowiedni poziom energii jest zapewniany przez pokładowy generator o mocy 45 kW. Średnie zużycie paliwa wg WLTP ma nieznacznie przekraczać 5 l/100, realnie będzie zapewne o litr wyższe.
MG ZS
MG ZS. Gwarancja
Nowość od MG jest objęta pakietem gwarancyjnym 3 x 7 (Triple-7 Care Warranty). Obejmuje on 7-letnią standardową gwarancją producenta (limitowaną przebiegiem 150 000 km), 7-letni program Assistance oraz 7 lat bezpłatnych przeglądów (tzn. corocznych bezpłatnych kontroli 7 głównych układów pojazdu), a także dodatkowo 7-letnią ochroną przed perforacją karoserii z powodu korozji. Ponadto w przypadku samochodów elektrycznych zakres gwarancji obejmie elektryczny układ napędowy HV na 7 lat / 150 000 km oraz zestaw zasilający (akumulator HV) na 7 lat / 150 000 km.
MG ZS pojawi się w gamie modeli marki MG w Polsce jesienią tego roku