W polskich salonach można już zamawiać nowego małego vana Mercedes-Benz: Klasę T. Ten niewielkich rozmiarów zewnętrznych, ale oferujący wiele przestrzeni w środku pojazd do użytku prywatnego debiutuje na rynku w czterech wariantach silnika: dwóch wysokoprężnych i dwóch benzynowych.
W zależności od wyboru wersji, za najmłodszego członka rodziny Mercedes-Benz Vans trzeba będzie zapłacić od 120 048 zł brutto za model T 160 z silnikiem benzynowym o mocy 75kW/102 KM, do 131 487 zł brutto za wariant z silnikiem diesla T 180d o mocy 85kW/116 KM. Model T 180 z mocniejszą jednostką benzynową (96 kW/131 KM) kosztuje od 124 722 zł brutto, a Klasa T w opcji T 160d i silnikiem o mocy 70 kW/95 KM – 126 813 zł brutto. Powyższe ceny dotyczą modeli w wersji standardowej.
Mercedes klasy T
Samochód będzie dostępny w salonach w wakacje – w sam raz, by przetestować możliwości, które oferuje, jeśli chodzi o komfort i funkcjonalność wykorzystania przestrzeni na wszelkie potrzebne bagaże dla kilkuosobowej rodziny lub akcesoria pasjonatów aktywnej rekreacji.
Nowa Klasa T powstała z myślą o takich właśnie zastosowaniach – bez problemu i wygodnie pomieści na fotelikach trójkę dzieci, a dzięki takim rozwiązaniom, jak składana na płasko tylna kanapa czy zintegrowane relingi dachowe (opcja) także dużą ilość sprzętu sportowego lub rekreacyjnego. W dodatku wnętrze jest łatwo dostępne dzięki przesuwnym drzwiom bocznym po obu stronach oraz wyjątkowo niskiemu progowi załadunkowemu z tyłu – na poziomie 56 cm. Klasa T oferuje ładowność hamowanej przyczepy do 1500 kilogramów, co umożliwia jej holowanie przyczep kempingowych i łodzi.
Mercedes klasy T
Klasa T dostępna jest w dwóch wariantach wyposażenia opcjonalnego: Style i Progressive, które pozwalają dopasować jej wygląd i możliwości do indywidualnych potrzeb, a także w 10 kolorach lakieru, w tym dostępnej wyłącznie dla tego modelu czerwieni rubelitu metalik. Obecnie oferowana wersja przy wymiarach 4498 mm długości, 1859 mm szerokości i 1811 mm wysokości, oferuje pięć miejsc. Wkrótce pojawi się też wariant z długim rozstawem osi, z maksymalnie siedmioma siedzeniami.