Toyota zaprezentowała całkowicie nową, siódmą generację Camry.
Camry to absolutny bestseller na rynku amerykańskim. W ciągu ostatnich 14 lat ten model otwierał statystyki sprzedaży samochodów w USA aż 13-krotnie.
Nic dziwnego, że stylistyką nowa generacja nawiązuje do poprzedniej. Pod maską znajdziemy poprawione jednostki napędowe: czterocylindrową, 2.5-litrową o mocy 178 KM, 3.5V6 o mocy 268 KM oraz pracującą w układzie hybrydowym 2.5-litrową sparowaną z silnikiem elektrycznym (moc całkowita to 200 KM).
Toyota Camry III generacji
O używane Toyoty Camry jest na rynku wtórnym coraz trudniej. Powód jest prosty - w pewnym momencie Toyota podjęła decyzję o wycofaniu samochodu z Europy, gdzie ze względu na paliwożerne silniki benzynowe i brak jednostki wysokoprężnej Camry sprzedawała się coraz gorzej. Na rynku najłatwiej o samochody trzeciej (lata 1991-1996) generacji. Oferta rynkowa, ze względu na zaawansowany wiek pojazdów stale się kurczy, coraz trudniej również o zadbany egzemplarz.
Gdyby jednak ktoś zdecydował się na zakup tego modelu, to ceny najtańszych egzemplarzy zaczynają się od około 3 tysięcy zł. Auta w lepszym stanie mogą być dwa razy droższe.
Kupując używaną Toyotę Camry trzeba mieć świadomość, że jest to auto klasy wyższej, dlatego koszty utrzymania nie będą niskie. Jednym słowem: łatwiej kupić niż utrzymać.
jeżdżę toyotą camry IV i wiem że za tak śmieszne pieniądze nie kupi się bardziej wygodnego samochodu. Silnik V6 3.0 nie jest wcale paliwożerny bo w mieście przy normalnej jeździe pali 11-12 l. w trasie 8,5 l. więc nie jest to dużo jak na gabaryty. ceny części normalne i jedna zaleta wymienia się je rzadko. jedno jest prawdą toyota z tego okresu się nie psuje tylko psują je ludzie naprawiający.
Padło jakich mało - zostawcie sobie ten beznadziejny badziew - nie zaśmiecajcie nam rynku.
Miałem kiedyś tego paździocha, nigdy więcej japońców - skrzypiące plastiki, beznadziejny układ kierowniczy... za takie pieniądze mogłem kupić rok starszy używany samochód z Niemiec - o niebo wygodniejszy, lepszy jakościowo i znacznie bardziej prestiżowy. Nie polecam nikomu.
Zgadzam się z Markiem. Camry jest wygodna, prestiżowa i wcale nie droga w utrzymaniu. A uwielbienie wszystkiego co niemieckie, łącznie z samochodami, jest już lekko irytujące !! sdfaaa i Artur niech sobie kupią niemieckie ............. hulajnogi !! Nie będą skrzypieć. he he !!!
Mam camry z 98. Tylko leje paliwo i wymieniam olej. teraz ma 125000 mil. Prawdopodobnie zrobie drugie tyle. Wygodna i nic nie trzeszczy. Bardzo dbry uklad kierowniczy. Polecam wszystkim.
Na zdjęciu jest już ÓSMA generacja, siódma to lata 2007-2011. Camry to świetne auto, wygodne, dobrze się prowadzi (świetnie wyważone - brak podsterowności/nadsterowności nawet po utracie przyczepności), w miarę ekonomiczne - w automacie benzyna 158 KM pali ok 11 w mieście i 7-8 w trasie. POLECAM!
W przeciwieństwie do sdfaaa i Artura uważam że japońskie auta są zdecydowanie lepsze od europejskich.Praktycznie leje się tylko paliwo i wymienia filtry i olej.
Ja kupiłem nową Camry w 88 roku. 2,0 TD paliła na trasie 5l ropki w mieście niecałe 8l i nakręciłem 470 tys kilometrów. Psuły się a raczej zużywały, żarówki, klocki, raz sprzęgło, wycieraczki. Lałem i jeździłem. Serwisowałem, części oryginalne dawałem jak się coś zużyło i autko sprawowało się bez zarzutu.
w domu mam 2 auta Japanskie i 4 Europejskie... trzeba przyznac ze Europejskie sa jakby z lepszym materialow w srodu, ale to chyba jedyna ich zaleta, pod wzgledem niezawodnosci, prowadzenia i totalnym braku uciazliwosci wygrywa Japonia 9mam toyote i mitsubishi), Europa to Renault, VW, Seat i Citroen