Multimedialna kampania flagowej Insignii jest pierwszą, w której pojawia się nowe hasło marki ("Przyszłość należy do wszystkich") oraz zmodyfikowane logo Opla z błyskawicą. Na jakie zmiany zdecydowali się niemieccy specjaliści od marketingu?
Nacisk został położony na elementy o zasadniczym znaczeniu, chociaż obyło się bez rewolucji - chodziło o uproszczenie. Właśnie z tego względu zrezygnowano z efektu 3D i chromu. Teraz, we wszystkich kanałach komunikacyjnych (oficjalne serwisy marki i spoty reklamowe), pojawiać się będzie "klarowne i wyraziste" dwuwymiarowe logo marki Opel. Oczywiście utrzymane zostały jego najważniejsze komponenty — okrąg jako odniesienie do koła oraz błyskawica jako symbol "czystej energii".
Warto też przypomnieć, że w Oplu zaszły ostatnio bardzo poważne zmiany. Z dniem 12 czerwca 2017 roku dr Karl-Thomas Neumann ustąpił ze stanowiska prezesa zarządu i dyrektora generalnego Adam Opel GmbH. Pozostanie on członkiem zarządu aż do zakończenia transakcji sprzedaży firmy Opel/Vauxhall Grupie PSA. Na jego następcę rada nadzorcza, jednomyślnie i ze skutkiem natychmiastowym, powołała Michaela Lohschellera, który od września 2012 roku zajmował stanowisko dyrektora finansowego w firmie Opel.
Pożegnanie z zespołem firmy Opel z chwilą jej dołączenia do Grupy PSA było trudną, osobistą decyzją. Jestem dumny z zespołu oraz z tego, co udało nam się dotychczas osiągnąć. Nie mam też wątpliwości, że przejście do Grupy PSA jeszcze bardziej wzmocni firmę Opel i pomoże jej odnosić jeszcze większe sukcesy. Deklaruję, że doprowadzę tę transakcję do końca, a następnie dam sobie czas na zastanowienie się nad swoją przyszłością zawodową” - powiedział ustępujący ze stanowiska Neumann.