W salonach Lexusa wciąż można skorzystać promocji na samochody z 2024 roku produkcji. Rabaty są spore, w niektórych przypadkach sięgając nawet 100 tys. zł!
- Hybrydowe crossovery Lexusa od 134 900 zł
- Lexus NX z 2024 roku z klasyczną hybrydą lub hybrydą plug-in
- Lexus RX taniej nawet o 100 tys. zł
- Lexus ES 60 tys. zł taniej
- Lexus RZ z obniżą o 50 tys. zł
Hybrydowe crossovery Lexusa od 134 900 zł
Lexus LBX, czyli najpopularniejszy samochód segmentu B-SUV Premium w Polsce w 2024 roku, w ofercie specjalnej kosztuje od 134 900 zł, czyli 20 tys. zł mniej od ceny katalogowej. Najwięcej można zyskać decydując się na LBX-a Emotion z pakietem Tech, dwukolorowym malowaniem nadwozia, 18-calowymi felgami aluminiowymi z polerowanym wykończeniem i perforowaną tapicerką ze skóry ekologicznej. Auto kosztuje 162 900 zł, czyli 26 tys. zł mniej od ceny katalogowej.

Lexus LBX
U dealerów Lexusa są także ostatnie egzemplarze modelu UX 300h z napędem na przednią oś z 2024 roku produkcji. Crossover z hybrydą piątej generacji o mocy 199 KM kosztuje od 149 900 zł, ale korzystnie skalkulowano również cenę auta w wersji Business z pakietem Tech. Obniżona aż o 38 tys. zł cena auta w tej odmianie wynosi obecnie 173 900 zł, a wyposażenie obejmuje 18-calowe felgi aluminiowe, podgrzewane fotele i kierownicę, przyciemniane szyby, reflektory Bi-LED, 12,3-calowy wirtualny kokpit, ładowarkę indukcyjną do smartfonów oraz systemy monitorowania martwego pola (BSM), ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu (RCTAB) i ostrzegania przed otwarciem drzwi w sytuacji zagrożenia kolizją (SEA).
Lexus NX z 2024 roku z klasyczną hybrydą lub hybrydą plug-in
Lexus NX 350h (243 KM) z napędem na przód w wersji Prestige z 2024 roku kosztuje od 222 900 zł. Ciekawie skalkulowano także cenę wersji Prestige z pakietami Design i Tazuna. W tej wersji NX 350h E-FOUR doposażony w 20-calowe felgi aluminiowe, dynamiczne adaptacyjne światła drogowe (AHS), system Lexus Link Pro z 14-calowym ekranem, 10-calowy wyświetlacz HUD na przedniej szybie, elektrycznie regulowane fotele z tapicerką perforowaną Tahara kosztuje teraz 255 500 zł.

Lexus NX
W przypadku hybrydy plug-in najlepszy wybór to NX 450h+ Prestige z pakietami Design i Tazuna. Auto kosztuje teraz 287 100 zł, czyli 57 tys. taniej. U dealerów można też odebrać ostatnie egzemplarze NX-a 450h+ Prestige z 20-calowymi felgami aluminiowymi. Auto w tej odmianie kosztuje 269 300 zł.
Lexus RX taniej nawet o 100 tys. zł
Flagowy RX 350h z pełną hybrydą o mocy 250 KM i napędem na cztery koła E-FOUR kosztuje teraz od 290 400 zł w wersji Elegance. Bogato wyposażona odmiana Prestige z pakietem Technology, która ma m.in. 21-calowe felgi aluminiowe, 64-kolorowe dodatkowe oświetlenie wnętrza, kamerę cofania z panoramicznym widokiem 360 stopni dookoła samochodu czy 10-calowy wyświetlacz HUD na przedniej szybie została wyceniona na 339 tys. zł.

Lexus RX
Najmocniejszy w gamie RX 500h z napędem 4x4 DIRECT4, układem hybrydowym z turbodoładowanym silnikiem 2.4 i automatyczną, sześciobiegową przekładnią, a także tylną skrętną osią i wzmocnionym układem hamulcowym w topowej odmianie F SPORT kosztuje 400 800 zł, co oznacza, że cena spadła o ponad 100 tys. zł. Ta wersja ma m.in. 21-głośnikowy system audio klasy premium Mark Levinson, wentylowane fotele przednie i tylne, cyfrowe lusterko wsteczne oraz system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA).
Lexus ES 60 tys. zł taniej
Lexus ES w wersji Business Edition z 2024 roku produkcji kosztuje teraz od 209 000 zł, czyli ponad 60 tys. zł mniej od ceny katalogowej. Napędzane hybrydą o mocy 218 KM auto w standardzie ma m.in. elektrycznie regulowaną i podgrzewaną kierownicę, elektrycznie regulowane i podgrzewane fotele, system multimedialny z 12-calowym ekranem dotykowym, wbudowaną nawigacją i asystentem głosowym Lexus Concierge, a także 18-calowe felgi aluminiowe, aktywny tempomat, przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamerę cofania, system monitorowania martwego pola i elektryczny szyberdach z zasuwaną roletą.

Lexus ES
Lexus RZ z obniżą o 50 tys. zł
Taniej można kupić również jedyny elektryczny model Lexusa, czyli RZ. W przypadku przednionapędowego Lexusa RZ 300e (204 KM) największa obniżka dotyczy bogato wyposażonej wersji Prestige, która kosztuje teraz 240 700 zł, czyli 49 200 zł mniej od ceny katalogowej.

Lexus RZ
W przypadku modelu RZ 450h (313 KM) najkorzystniej skalkulowano cenę wersji Prestige z pakietem Design, który wzbogaca wyposażenie auta o 20-calowe felgi z przeszlifowanego aluminium, przyciemniane szyby w tylnej części nadwozia, cyfrowe lusterko wsteczne, akustyczne przednie i tylne szyby boczne oraz kamerę cofania z widokiem 360 stopni dookoła samochodu. Tak skonfigurowane auto kosztuje 276 400 zł, co oznacza 56 500 zł zniżki.