chceauto.pl
x
Tak wygląda Ford E-Transit

Tak wygląda Ford E-Transit

Porady i rynek
Redakcja ChceAuto.pl 2020-11-12
Ford zaprezentował model E-Transit - w pełni elektryczną wersję najlepiej sprzedającego się vana na świecie.

Dzięki pojemności użytkowej akumulatora wynoszącej 67 kWh, E-Transit oferuje zasięg jazdy do 350 km. To wystarczająco dużo, by sprostać oczekiwaniom wielu drobnych przedsiębiorców czy np. firm kurierskich.

Ford E-Transit
Ford E-Transit
Akumulator E‑Transita znajduje się pod podłogą, nie ograniczając 15.1 metra sześciennego przestrzeni ładunkowej- dokładnie takiej, jak w Transicie z silnikiem wysokoprężnym z napędem na tylne koła. E-Transit może być wyposażony w opcjonalny system Pro Power Onboard, który umożliwi europejskim klientom przekształcenie pojazdu w mobilne źródło prądu, dostarczające do 2,3 kW mocy zasilającej narzędzia i inny sprzęt na miejscu pracy, czy w czasie podróży. Jest to pierwsze takie rozwiązanie w branży lekkich pojazdów użytkowych w Europie.

Ford E-Transit
Ford E-Transit
Specjalny tryb Eco może zapewnić do 8-10 procent obniżenia zużycia energii, jeśli E-Transit porusza się bez ładunku, przy utrzymaniu dobrych przyspieszeń lub prędkości rozwijanych na autostradach. Tryb Eco ogranicza prędkość maksymalną, reguluje przyspieszenie i optymalizuje działanie klimatyzacji, aby pomóc w uzyskaniu maksymalnego dostępnego zasięgu jazdy. Pojazd posiada również funkcję zaplanowanego wstępnego klimatyzowania (Scheduled Pre-Conditioning), umożliwiającą zaprogramowanie systemu klimatyzacji w taki sposób, aby dostosować temperaturę w kabinie do warunków komfortu termicznego, gdy pojazd jest jeszcze podłączony do ładowarki akumulatora, zapewniając w ten sposób maksymalny zasięg jazdy.

Ford E-Transit
Ford E-Transit
Zdaniem producenta E-Transit może obniżyć koszty eksploatacji pojazdu o około 40 procent w porównaniu z modelami wyposażonymi w silniki spalinowe, dzięki niższym kosztom obsługi. W Europie klienci będą mogli skorzystać z najlepszej dla tej klasy pojazdów oferty rocznej obsługi serwisowej bez limitu przebiegu, która będzie łączona z ośmioletnim pakietem gwarancyjnym na akumulator i komponenty elektryczne wysokiego napięcia przy ograniczeniu przebiegu do 160 000 tysięcy kilometrów.

Ford E-Transit
Ford E-Transit
E‑Transit w wersji europejskiej osiąga ładowność do 1 616 kg (furgon) i do 1 967 kg dla podwozi z kabiną. Silnik elektryczny ma moc maksymalną 198 kW (269 KM) i maksymalny moment obrotowy 430 Nm, co czyni go najpotężniejszym silnikiem dostępnym w jakimkolwiek w pełni elektrycznym samochodzie dostawczym sprzedawanym w Europie. Układ napędu na tylne koła zapewnia doskonałą trakcję przy dużym obciążeniu pojazdu.

W Europie Ford będzie oferował szeroki wybór 25 konfiguracji E‑Transita, z furgonem, furgonem z podwójną kabiną i z kabiną na niezabudowanym podwoziu, a do tego wiele opcji długości i wysokości dachu oraz szereg opcji masy całkowitej pojazdu, do 4,25 tony włącznie, aby sprostać różnorodnym potrzebom klientów.

Tak wygląda Ford E-Transit - GALERIA ZDJĘĆ

Tak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-TransitTak wygląda Ford E-Transit

Zobacz także

SsangYong Torres EVX - elektryk na milion kilometrów

SsangYong Torres EVX - elektryk na milion kilometrów 2024-12-24

SsangYong ostrożnie podchodzi do elektromobilności. Koreański producent w swojej flocie ma raptem dwa modele elektryczne i oba są konwersjami modeli spalinowych - najpierw pojawiło się Korando e-Motion, a w marcu 2023 roku ofertę wzbogacił także...
Nissan Ariya Evolve+ 394 KM e-4orce - rodzinno-sportowy elektryk

Nissan Ariya Evolve+ 394 KM e-4orce - rodzinno-sportowy elektryk 2024-12-22

Nissan jest marką, która w istotnym stopniu przyczyniła się do globalnego rozwoju elektromobilności. Zaprezentowany w 2009 roku model Leaf był jednym z pierwszych (o ile nie pierwszym) przystępnym cenowo elektrykiem oferowanym niemal na całym globie....
Ford Mustang Mach-E GT - zacięcie broni swojej nazwy

Ford Mustang Mach-E GT - zacięcie broni swojej nazwy 2024-09-08

Ford Mustang Mach-E wprowadzony został na rynek w 2020 roku i była to jedna z głośniejszych premier co najmniej ostatniej dekady. W końcu pierwszy raz logo z galopującym mustangiem pojawiło się na innym aucie niż dwudrzwiowe coupe czy cabrio. I to...
Honda e:NY1 - nietypowa nazwa dla nietypowego elektryka

Honda e:NY1 - nietypowa nazwa dla nietypowego elektryka 2024-08-15

Honda zdaje się podchodzić do elektromobilności z dużą ostrożnością, ale i ze sporą dawką fantazji. Pokazana w 2019 roku Honda e zauroczyła wielu, ale też nie odniosła rynkowego sukcesu. Między innymi dlatego, że samochód ten nie do końca...
Maxus Mifa 9 - elektryczny super luksusowy van prosto z Chin

Maxus Mifa 9 - elektryczny super luksusowy van prosto z Chin 2024-08-11

Maxus to jedna z pierwszych chińskich marek, która postanowiła spróbować swoich sił na polskim rynku. W jej ofercie jeden model szczególnie przykuł moją uwagę, bo na pierwszy rzut oka wydaje się, że nie ma konkurencji i skutecznie zagospodarowuje...
Audi A6 e-tron. Elektryczna nowość

Audi A6 e-tron. Elektryczna nowość 2024-08-04

Audi wprowadza na rynek zupełnie nowe A6 e-tron z nadwoziami Sportback i Avant. Jest to drugi model zbudowany na platformie PPE i pierwszy model z koncepcją niskiej podłogi.

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS