Francuzi uznali, że i Nowy Rok to dobra okazja do podsumowania 123 lat marki Renault. Firma uruchomiła właśnie wirtualne muzeum połączone ze sklepem internetowym z artykułami firmowymi.
Renault przypomina o historii marki i oficjalnie inauguruje swoje pierwsze wirtualne muzeum online - The Originals. W wirtualnym muzeum znajduje się również nowa witryna sklepu online The Originals Store. Można tu zamówić artykuły firmowe, dostępne także w Atelier Renault na Polach Elizejskich. Obie strony są dostępne na całym świecie w sześciu wersjach językowych (francuskiej, angielskiej, niemieckiej, hiszpańskiej, portugalskiej i włoskiej). W najbliższych miesiącach pojawią się kolejne języki.
Nowe wirtualne muzeum Renault oferuje zwiedzającym z całego świata swobodny dostęp do francuskiego dziedzictwa marki, bez jakichkolwiek ograniczeń czasowych i przestrzennych, co jest prawdziwą nowością.
[image39712 rght]Dwadzieścia jeden kultowych modeli marki "ożyło" dzięki innowacyjnej technologii obrazowania z wykorzystaniem technik fotogrametrycznych. Technika ta została wybrana ze względu na możliwość wywoływania wrażenia fizycznej obecności w muzeum. Dzięki niej kultowe modele marki prezentowane są z niezwykle wiernym odwzorowaniem szczegółów. W tym celu Renault stworzyło unikatowe studio do skanowania samochodów w idealnych warunkach oświetleniowych. Pojazdy zostały w pełni zeskanowane w technice 3D, a elementy niedostępne dla skanera zostały wymodelowane i uzupełnione w postprodukcji.
Do końca grudnia bieżąceg roku muzeum wzbogaci się o szereg nowych modeli. Kolejnych 50 pojawi się do końca stycznia 2022 roku, a docelowo, do końca grudnia 2022 roku, ich liczba wzrośnie do 80.
Renault 5 w wirtualnym muzeum Renault
"Renault, kultowa marka popkultury, w pełni zasłużyła na muzeum z prawdziwego zdarzenia. Dzięki wirtualnej galerii goście mogą na nowo przeżywać naszą historię, która jest jednocześnie także ich historią. Świat marki Renault odnajdziemy również w gamie produktów The Originals dostępnych w naszym nowym sklepie internetowym” – podkreśla Arnaud Belloni, dyrektor ds. globalnego marketingu Renault.
Wirtualne muzeum Renault znajdziecie pod adresem: www.theoriginals.renault.com