Chevrolet podejmuje się nieco karkołomnego zadania. W trudnych czasach kryzysu amerykańska marka wprowadza do Europy i na polski rynek nowy model o nazwie malibu.
Chevrolet Malibu
Chevrolet malibu to zaliczany do segmentu D samochód, w Europie niemal niespotykany, za to świetnie znany na rynku amerykańskim, na którym pojazdy o tej nazwie są sprzedawane nieprzerwanie od 1964 roku.
Czy jednak nieznany na Starym Kontynecie model ma szansę powalczyć w segmencie zdominowanym przez Volkswagena Passata? Może byc trudno.
Chevrolet Malibu najnowszej generacji ma 4,86 m długości przy rozstawie osi 2,74 m. To gwarantuje, że problem z brakiem miejsca na tylnej kanapie nie wystąpi...
Chevrolet Malibu
W polskich salonach Chevroleta pojawiły się na razie Malibu napędzane benzynowymi silnikami o pojemności 2,4 l i mocy 167 KM. Za około miesiąc oferta zostanie poszerzona o samochody z wysokoprężnymi jednostkami o pojemości 2.0 l i mocy 160 KM. Silnik ten posiada układ wtrysku common-rail, dwa wałki rozrządu w głowicy oraz turbosprężarkę o zmiennej geometrii. I to byłoby na tyle, jeśli chodzi o wybór silników. Niewiele nie tylko jak na segment D...
Chevrolet Malibu jest oferowany w trzech wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ. Ceny rozpoczynają się od 86 990 zł. Tyle kosztuje samochód z silnikiem benzynowym w wersji LS.
Chevrolet Malibu
Za najbogatszą wersję wyposażenia LTZ, która obejmuje m.in. tylne czujniki parkowania, pamięć ustawień fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych, 7-calowy dotykowy wyświetlacz LCD, automatyczną klimatyzację dwustrefową, bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania samochodu, ksenonowe światła przednie oraz 18-calowe koła trzeba będzie zapłacić 101 990 zł.
Z kolei ceny Chevrolet Malibu z silnikiem wysokoprężnym zaczynać się będą kwotą od 94 990 zł. Diesel będzie więc o 8 tys. zł droższy od podobnie wyposażonego samochodu napędzanego jednostką benzynową.
To auto ma jedną wadę - nie jest Passatem. O ile z VW, czy chociażby Avensisem za bardzo nie powojuje, o tyle pozostałe auta segmentu będą miały dobrego konkurenta.
Podobny nawet do Passtucha.
Oj tam to jest mieszanka opla insignia i leksusa gs... Amerykanie nie potrafia robićnic swojego...
2.4L 167KM benzyna? Moj Fiat Croma ma Diesla 2.4L 200KM po modyfilkacji softu na hamowni wynik 228KM spalnie nigdy nie przekroczyło średnio 7L minimalne da się nawet uzyskać 4.5 w trasie przy bardzo sennej jeździe.
Max prędkość 250km/h Wyposażenie jak w opisie Malibu To auto sie nie sprzeda z takim silnikiem. Nie w Polsce
Dlaczego nie napiszecie ze to jest blizniak Opla Insignia.
Zdecydowanie ładniejszy od paśrata, bardziej z audi można go porównać :P
to passtuch może być konkurencją dla malibu, a nie odwrotnie.
jestem ciekawy na jakiej podstawie kwalifikowany jest do klasy D??? w środku tak samo sciasno jak w insignii, a klasa A to duże auta takie jak A6, BMW5, E klassa czy Superb. W tych autach jest od metra miejsca i są prawie 5 metrowe a nie jakiś maluch wielkości klasy C
Nie wiem czemu uparcie wrzucają w ten sam segment co Passata
Po pierwsze jest on dłuższy o 10cm i rozstaw osi ma o 4cm więcej przecież to jest przepaść jeśli chodzi o wielkość wnętrza.
Nie mówiąc już o Avensis które jest jeszcze mniejsze niż Passat