chceauto.pl
x

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2005
Średnia cena
37 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
3199 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
334 KM
0-100 km/h
5.1 s.
V max
250 km/h

KOSZTY

Spalanie
13.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
86 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
105 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
16.2 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
42 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
5.6 s.
Prędkość maksymalna
227 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KMChrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KMChrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM

Chrysler Crossfire to ciekawy samochód. Model ten powstał w okresie bliskiej współpracy Chryslera i koncernu Daimler (czyli Mercedesa), co znalazło odbicie w rozwiązaniach technicznych Crossfire'a.
Crossfire debiutował w 2004 roku, a jego produkcję, na skutek sprzedaży mniejszej od oczekiwanej (o ile w pierwszym roku produkcji sprzedano ponad 30 tys. samochodów, to w ostatnim zaledwie kilka tysięcy) oraz globalnego kryzysu zakończono już w 2007 roku. Auto oparto na podzespołach Mercedesa SLK, od niemieckiego producenta pochodzą również silniki. 
Crossfire produkowany był jako coupe i roadster. Auto budowane było wyłącznie w fabryce Karmanna w niemieckim Osnabruck. 
W zasadzie trudno sprecyzować przyczyny rynkowej porażki Crossfire'a. Auto posiadało ciekawą stylizację, tylna część nadwozia kojarzy się z klasycznymi amerykańskimi samochodami lat 50-tych i 60-tych; przednia - zachowana była w stylu typowym dla Chryslera. Wnętrze, w typowy dla samochodu amerykańskiego sposób, nie zachwycało jakością zastosowanych materiałów.
Auto było oferowane również na polskim rynku, gdzie kosztowało około 200 tysięcy zł. 
Na rynku wtórnym Crossfire to rzadka oferta, stąd trudno wypowiadać się o usterkowości. Oferty warto zweryfikować pod kątem wypadkowości, szczególnie w przypadku samochodów sprowadzanych (w tym z USA, gdzie sprzedaż Crossfire'a była największa).

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-21

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Chrysler Crossfire 3.2 SRT6 334 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS