W połowie cyklu produkcyjnego przyszedł czas na planowaną kurację odmładzającą francuskiego lowcosta. Jakie zmiany zafundowali autu inżynierowie i styliści?
Citroen C-elysee
Od rynkowej premiery C-Elysee w grudniu 2012 roku samochód znalazł już przeszło 400 tys. nabywców. Zmodernizowaną wersję poznamy m.in. po gruntownie przeprojektowanym pasie przednim. Zmiany objęły m.in. reflektory główne, zderzak i światła do jazdy dziennej. Przeprojektowano też klosze tylnych lamp, które cechują się teraz „efektem 3D”. Auto otrzymało ponadto nowe wzory kołpaków i obręczy kół ze stopów lekkich.
Citroen C-elysee
W kabinie nowe są m.in. zegary (otrzymały biały wyświetlacz komputera pokładowego) i system multimedialny z dotykowym ekranem o przekątnej 7 cali. Wprawne oko zauważy też nowe dekory, jak np. listwa ozdobna po kokpitu po stronie pasażera.
Żadnych zmian nie dokonano w palecie jednostek napędowych. W dalszym ciągu do wyboru będą benzynowe PureTech: 1,2 l 82 KM, 1,6 l VTi 115 KM oraz wysokoprężne 1,6 HDI (92 KM lub 100 KM).
Auto pojawi się w salonach Citroena w pierwszym kwartale 2017 roku.