Do polskich salonów wjeżdża właśnie najnowsze dziecko Citroena - kierowany do szerokiego grona nabywców model C4 Cactus. Jaką ofertę przygotował dla swoich klientów importer francuskiej marki?
Citroen C4 Cactus
Chętni na Cactusa będą mogli wybrać spośród pięciu jednostek silnikowych - trzech benzynowych PureTech o mocy 75, 82 i 110
KM, oraz dwóch wysokoprężnych e-HDi o mocy 92KM i BlueHDi o mocy 100 KM. W ofercie będą dwa rodzaje przekładni - ręczna o 5 przełożeniach i 6-stopniowa, sterowana elektronicznie, skrzynia ETG.
Citroen C4 Cactus
Model C4 Cactus wyróżniać się ma szerokimi możliwościami personalizacji. Do wyboru jest 9 kolorów nadwozia (biały Blanc Banquise, biały perłowy Blac Perle Nacre, czarny Noir Obsidien, srebrny Gris Aluminium, szary Gris Shark, czerwony Rouge Aden, brązowy Olive Brown, żółty Hello Yello, fioletowy Deep Purple, a od - produkcji listopadowej - także turkusowy Blue Lagoon).
Citroen C4 Cactus
W ofercie będą też cztery kolory "poduszek ochronnych nadwozia" Airbump (czarne Black, piaskowe Dune, brązowe Chocolate i szare Grey). Sumarycznie klienci będą się mieli do wyboru aż 21 kombinacji kolorystycznych nadwozia.
Do wyboru będzie też pięć tapicerek (materiałowa Mica Grey, materiałowo-welurowa Club Habana, materiałowa Quartz Purple oraz materiałowo-skórzane czarna/Stone Grey, czarna/ Purple oraz czarna/ Habana).
Cena podstawowej wersji START z silnikiem PureTech o mocy 75 KM ustalona została na 51 900 zł. Samochód wyposażony jest m.in w 6 poduszek powietrznych (w tym kurtynowe), tempomat z ogranicznikiem prędkości i dotykowy ekran o przekątnej 7 cali. W podstawowej odmianie Start nie znajdziemy jednak klimatyzacji. By ją otrzymać należy zamówić wyższą wersję wyposażeniową (Feel) wycenioną na 58 900 zł. Tak skonfigurowany samochód legitymuje się jednak mocniejszym silnikiem o mocy 82 KM.
Za najtańszego Citroena C4 Cactus z silnikiem wysokoprężnym 1,6 l o mocy 92 KM (standardowo sprzęganym z przekładnią ETG) zapłacić trzeba nie mniej niż 68 500 zł.