Dacia podała polskie ceny Dustera po liftingu. Model nadal będzie najtańszym SUV-em w naszym kraju.
Dacia Duster po liftingu
Zmiany zewnętrzne, jakim poddano Dustera, są bardzo subtelne. Odrobinę zmienił się grill, nowe są LED-owe paski świetlne w reflektorach i tylnych światłach zespolonych.
Znacznie więcej nowości znajdziemy we wnętrzu, gdzie m.in. pojawił się nowy system multimedialny, taki sam, jak Dacia stosuje w Sandero i Loganie, oparty na 8-calowym dotykowym ekranie, oraz rozbudowana konsoli środkowej między przednimi fotelami.
Dacia Duster po liftingu
Nie ma zmian w gamie dostępnych jednostek napędowych. Dacię Duster można zamówić z doładowanymi silnikami benzynowymi 1.0 TCe (90 KM) i 1.3 TCe (130 lub 150 KM). Słabsze odmiany mają napęd na przednie koła i manualną 6-biegową skrzynię biegów. Wersja 150-konna może mieć automatyczną przekładnię dwusprzęgłową EDC lub napęd 4x4.
Ponadto Dacia Duster, tak jak do tej pory, dostępna będzie z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM i napędem na koła przednie lub wszystkie oraz z fabryczną instalacją LPG (1.0 TCe o mocy 100 KM).
Dacia Duster po liftingu
Ceny Dacii Duster po liftingu startują z poziomu 49 900 zł za auto w bazowej wersji Access z silnikiem TCe o mocy 90 KM. Takie samo auto w wersji Essential wyceniono na 56 900 zł, a w wersji Comfort - na 64 100 zł.
Najlepiej wyposażona odmiana Prestige, która posiada m.in. nawigację, kamerę cofania, automatyczną klimatyzację czy 17-calowe felgi aluminiowe kosztuje 68 400 zł.
Dacia Duster po liftingu
Ceny wersji LPG wahają się w zależności od wersji wyposażeniowej między 58 400 (Essential) a 69 900 zł (Prestige). Diesel dostępny jest tylko w wersji Prestige i takie auto kosztuje 78 500 zł kub 85 500 - z napędem 4x4.
Przekładnia EDC, łączona z silnikiem TCe o mocy 150 KM, również dostępna jest wyłącznie w wersji Prestige. Taki samochód kosztuje 86 tys. zł.
Salony Dacii przyjmują już zamówienia na Dustera po liftingu.