chceauto.pl
x

Daewoo Musso I 2.9 120 KM

Daewoo Musso I 2.9 120 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
5 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2874 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
120 KM
0-100 km/h
16 s.
V max
156 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.2 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
59 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
560 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Daewoo Musso I 2.9 120 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Daewoo Musso I 2.9 120 KMDaewoo Musso I 2.9 120 KMDaewoo Musso I 2.9 120 KMDaewoo Musso I 2.9 120 KM

Daewoo Musso I 2.9 120 KM

Historia modelu Musso jest dość pogmatwana. W 1999 roku Daewoo przejęło udziały w firmie SsangYong i wprowadziło do swojej oferty produkowany przez nią od 1994 roku pojazd. Silniki Diesla (2.3 l 2,9 l. i 2,9 TD) wykonywane były na licencji Mercedesa, dzięki czemu nie sprawiają raczej problemów. Tego samego nie można jednak powiedzieć o elementach osprzętu czy zawieszenia, do których dostęp, z racji niewielkiej popularności auta, jest mocno ograniczony. Dodatkowym utrudnieniem jest również fakt, że wiele podzespołów zamontowanych w samochodach nie odpowiada ich katalogowej specyfikacji, co utrudnia znalezienie części zamiennych.

Zawieszenie zapewnia komfort na poziomie terenówek z początku lat dziewięćdziesiątych (czyli mierny). Układ kierowniczy nie należy do precyzyjnych a samochód dość mocno przechyla się pokonując zakręty. Nie boi się za to zjazdu z utwardzonej nawierzchni - Musso zdecydowanie bliżej do terenówki, niż bulwarowego SUVa. Najlepsze osiągi (10,2 s. do 100 km/h) zapewnia jednostka 3,2 24V, ale potrafi ona zużyć nawet 25 litrów benzyny na 100 km. Dużo oszczędniejsze są silniki wysokoprężne, ale przyspieszenie do setki w 21 sekund (2,9 D), czy 16 sekund (2,9 TD) utrudniają eksploatację w normalnym ruchu. Samochód to propozycja dla osób, które lubią czasami wybrać się w głębszy teren, nie oczekując od auta świetnej jakości materiałów wykończeniowych ani osiągów.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-02-26

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Daewoo Musso I 2.9 120 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mitsubishi Pajero

    Mitsubishi Pajero

    2.8 TD 125 KM diesel1996SUVręczna4x4
    cena średnia 12 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Nissan Terrano

    Nissan Terrano

    2.7 TDI 125 KM diesel1996SUVręczna4x4
    cena średnia 7 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Opel Frontera

    Opel Frontera

    2.5 TDS 115 KM diesel1996SUVręczna4x4
    cena średnia 5 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Daewoo Musso I 2.9 120 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS