chceauto.pl
x

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1994
Średnia cena
10 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
2765 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
102 KM
0-100 km/h
0 s.
V max
135 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.4 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
60 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
520 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KMDaihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KMDaihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KMDaihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KMDaihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM

Daihatsu Rocky to niewielki samochód terenowy produkowany od 1984 roku. W 1992 roku zakończono produkcję I generacji tego modelu i zaprezentowano generację II, która okazała się ostatnią. Produkcję Rocky zakończono w 2002 roku.
Rocky to prawdziwy offroadowiec. Samochód zbudowano na ramie i wyposażono w ręcznie dołączany napęd kół przedniej osi (tzw. part time). Auto nie było przeznaczone do jazdy po przyczepnej nawierzchni w trybie AWD. Wyposażenie jest spartańskie.
Daihatsu Rocky sprzedawano w kilku różnych wersjach nadwoziowych, z hardtopem i softopem oraz ze zwiększonym rozstawem osi i dachem metalowym. 
Oferta samochodów na rynku wtórnym jest mocno ograniczona. Większość dostępnych samochodów cierpi na problemy z rdzą, mechanicznie jest lepiej, ale warto pamiętać, że te samochody bardzo często były używane w terenie, więc tzw. pakiet startowy może być niemały i nietani. Dalej powinno być lepiej, a regularnie serwisowane auta powinny być bezawaryjne. Trzeba jednak pamiętać, że najmłodsze auta pochodzą z 2002 roku, a więc nie są to nowe samochody...
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-02-01

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Daihatsu Rocky II 2.8 TD 102 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS