chceauto.pl
x

Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM

Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2002
Średnia cena
14 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOd czasu do czasu można trafić na ogłoszeniałatwo kupić
Pojemność
1747 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
131 KM
0-100 km/h
8.9 s.
V max
200 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
54 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
H
Bagażnik
165 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10.1 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.8 s.
Prędkość maksymalna
182 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KMFiat Barchetta I 1.8 16v 131 KMFiat Barchetta I 1.8 16v 131 KMFiat Barchetta I 1.8 16v 131 KMFiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM

Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM

Fiat Barchetta to niewielki, dwuosobowy kabriolet, zbudowany na płycie podłogowej Punto, który na wszedł do sprzedaży w 1995 roku. Auto oferowane było tylko z jedną jednostką napędową, silnikiem benzynowym o pojemności 1.8 l. znanym m.in z aut Alfa Romeo i sportowego Punto HGT.

Nie zmieniło się to również po liftingu, jaki Barchetta przeszła w 2003 roku. Najmłodsze egzemplarze tego auta pochodzą z 2005 roku.

Do typowych bolączek należy zaliczyć usterki zmieniacza faz rozrządu (wariatora), co objawia się chwilowym stukaniem zimnego silnika oraz szybkie wybijanie się na polskich drogach sztywnego zawieszenia.

Należy wziąć pod uwagę, że Barchettę użytkowali głównie młodzi kierowcy, dlatego kupując ten samochód trzeba dokładnie sprawdzić wybrany egzemplarz pod kątem wypadkowości. Unikać należy także samochodów wyeksploatowanych, które nie były regularnie serwisowane.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-06-24

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Fiat Barchetta I 1.8 16v 131 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS