chceauto.pl
x

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1997
Średnia cena
3 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2500 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
125 KM
0-100 km/h
11.3 s.
V max
198 km/h

KOSZTY

Spalanie
7.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
E
Bagażnik
550 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KMFord Scorpio II 2.5 TD 125 KMFord Scorpio II 2.5 TD 125 KMFord Scorpio II 2.5 TD 125 KMFord Scorpio II 2.5 TD 125 KM

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM

Ford Scorpio trzeciej generacji produkowany był w latach 1994-1998 w niemieckiej fabryce w Kolonii. Limuzyna klasy wyższej z założenia konkurować miała z takimi autami jak: Audi A6, BMW 5 czy Mercedes E. Samochód ma klasyczny układ napędowy. Umieszczony wzdłużnie z przodu silnik napędza koła tylne. Odważna, nieco przyciężka stylistyka sprawiła, że auto nie cieszyło się jednak zbyt wielkim uznaniem, dlatego produkcję zakończono już po 4 latach.
Dostępne były dwie wersje nadwoziowe: sedan i kombi, z których każda pochwalić się może ogromnym wnętrzem. Niestety, samochody cierpią na kilka typowych, dość uciążliwych usterek. Podobnie jak w przypadku innych Fordów nadwozie poddaje się działaniu rdzy. Atakuje ona głównie nadkola tylne i okolice progów. To niestety nie wszystko. Silniki lubią konsumować znaczne ilości oleju, na dodatek są też wadliwie okablowane. Główna wiązka elektryczna i skrzynka bezpieczników narażona jest na częsty kontakt z wodą (bliskość rynienki), co sprawić może, że samochód zaskoczy nas nagłą awarią gdzieś na trasie. Zła opinia przylgnęła również do awaryjnych automatycznych skrzyń biegów, których naprawa przewyższyć może wartość auta. Komfortowe zawieszenie radzi sobie z dziurami średnio. Często wymieniać trzeba np. łączniki stabilizatorów. Drobne figle płata też inny osprzęt - bez powodu zapalają się kontrolki, współpracy odmawia centralny zamek. Podsumowując - duże auto za nieduże pieniądze, wymagające jednak troskliwej opieki.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-12-17

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Audi A6

Audi A6

2.5 TDI 115 KM diesel1997kombiręcznaprzedni
cena średnia 8 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Omega

Opel Omega

2.5 TD 130 KM diesel1997kombiręcznatylny
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Kappa

Lancia Kappa

2.4 TDS 124 KM diesel1997kombiręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Ford Scorpio II 2.5 TD 125 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS