chceauto.pl
x

Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM

Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2022
Średnia cena
79 000 zł
Nadwozie
dostawczy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
999 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1411 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
100 KM
0-100 km/h
13 s.
V max
160 km/h
Zasięg
640 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
8.8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
56 zł
Zbiornik paliwa
56 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiCzęści są tanie, a robocizna nieskomplikowana tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
K
Bagażnik
2900 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KMFord Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM

Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM

Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2024-01-18

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Oto najlepsze samochody na świecie!2013-09-26

    Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Renault Kangoo

    Renault Kangoo

    1.3 TCe 100 KM benzyna2022dostawczyręcznaprzedni
    cena średnia 81 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Mercedes - Benz Citan

    Mercedes Citan

    110 102 KM benzyna2022dostawczyręcznaprzedni
    cena średnia 109 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Renault Express

    Renault Express

    1.3 TCe 100 KM benzyna2022dostawczyręcznaprzedni
    cena średnia 71 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Ford Transit Connect III L1 1.0 EcoBoost 100 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS