Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
23 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.2 s.
Prędkość maksymalna
165 km/h
UwagaŚredni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.
Honda CRX III 1.6i 125 KM
Honda CRX to małe auto, które w dużej mierze bazuje na Hondzie Civic, ale poprzez odważniejszą, sportową stylizację skierowane do młodszej klienteli.
Pierwsze auta o tej nazwie pojawiły się w 1984 roku i były produkowane do 1987 roku. Wówczas pojawiła się druga generacja CRX-a, która produkowana była do 1992 roku (z liftingiem rok wcześniej). W tym właśnie roku debiutowała trzecia generacja CRX-a o nazwie Del Sol, która w odróżnieniu od wcześniej produkowanych coupe miała nadwozie typu targa (ze zdejmowanym dachem, ale nieruchomą tylną szybą). Najmłodsze egzemplarze tego auta pochodzą z 1997 roku.
W Polsce największą popularność zdobyły auta drugiej generacji. Samochody te, ze względu na swoją klientelę i wiek często mają bogatą przeszłość, dlatego trudno o bezwypadkowy egzemplarz.
Podobnie ma się sprawa z autami trzeciej generacji. Nastawienie na młodego klienta, zdejmowany dach oraz stosunkowo mocne silniki w połączeniu z niską masą zapewniają świetne osiągi, za którymi często nie idą umiejętności kierowców.
Poza powypadkową przeszłością zdarzają się problemy z uszczelkami, co powoduje przecieki wody do wnętrza po większych deszczach. Pojawiać się mogą również problemy z korozją oraz zawieszeniem.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-24