chceauto.pl
x

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KM

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2011
Średnia cena
34 000 zł
Nadwozie
liftback
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1339 cm3
Silnik
hybryda

OSIĄGI

Moc
88 KM
0-100 km/h
12.5 s.
V max
182 km/h

KOSZTY

Spalanie
5.4 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
35 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
C
Bagażnik
373 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KMHonda Insight II 1.3 IMA 88 KMHonda Insight II 1.3 IMA 88 KMHonda Insight II 1.3 IMA 88 KMHonda Insight II 1.3 IMA 88 KM

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KM

Honda Insight to samochód o napędzie hybrydowym, który debiutował na salonie tokijskim w 1999 roku. Pierwsza generacja tego modelu sprzedawana była wyłącznie w Japonii oraz w USA i Kanadzie. Samochód wyróżniał się ciekawą stylistyką, ale nigdy nie zdobył takiej popularności, jaką mogła cieszyć się konkurencyjna Toyota Prius. Produkcję zakończono w w 2006 roku. Druga generacja Hondy Insight zadebiutowała dopiero jesienią 2008 roku na salonie w Los Angeles. Rok później auto trafiło do salonów na całym świecie, w tym w Polsce. Honda Insight (dowolnej generacji) na rynku wtórnym to prawdziwy rodzynek. Samochód skierowany jest do osób autentycznie dbających o ekologię lub sławnych i bogatych, którym o ekologię dbać wypada. W efekcie Honda Insight to prawdziwy biały kruk. 

Warto wiedzieć, że kupując hybrydę z rynku wtórnego, w większości przypadków, kupujemy - po prostu - zwykły samochód napędzany silnikiem spalinowym. Żywotność akumulatorów z wiekiem wyraźnie spada, więc napęd elektryczny przestaje być użyteczny. Wciąż wozimy jednak ze sobą ciężkie baterie, które przekładają się na osiągi i zużycie paliwa. W efekcie, używane hybrydy zużywają zazwyczaj więcej paliwa, niż auta klasy średniej z silnikami wysokoprężnymi.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-12-19

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Honda Insight CRASHTEST

Honda Insight II 1.3 IMA 88 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS