Uwaga Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.
Honda Legend IV 3.7 300 KM - GALERIA ZDJĘĆ
Honda Legend IV 3.7 300 KM
Honda Legend
Honda Legend to samochód klasy wyższej, który debiutował w 1985 roku. W latach 1991-96 produkowana była druga generacja tego pojazdu. Auto nie cieszyło się wielkim powodzeniem w naszym kraju, stosunkowo często można natrafić na amerykańskie wcielenia legenda, czyli acurę.
Użytkownicy nielicznych egzemplarzy określają auto jako bezawaryjne, chociaż pojawiać mogą się problemy z rdzą (szczególnie na tylnych błotnikach).
Honda Legend IV
W 2004 roku pojawiła się IV generacja Hondy Legend. Również ten samochód, mimo że nie jest w naszym kraju popularny (znów tylko jeden silnik benzynowy o mocy 300 KM), cieszy się dobrą opinią. Auta regularnie serwisowane są właściwie bezawaryjne.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Samochody marki Honda Legend, roku modelowego 2007/08, wyprodukowane w Japonii mogą stwarzać zagrożenie dla życia i zdrowia konsumentów.
Niebezpiecznym elementem jest przewód zasilający układ kierowniczy, który na skutek działania zbyt wysokiej temperatury może pęknąć. W sytuacji, gdyby wyciekający płyn z układu dostał się na katalizatora spalin, mogłoby dojść do samozapłonu.
Honda ogłosiła akcję przywoławczą modeli Legend. Akcją objęte są auta wyprodukowane w Japonii z roku modelowego 2007. Jej celem jest naprawa pomp hamulcowych, w których potencjalnie może dojść do odkształcenia się uszczelki, co z kolei doprowadzić może do niewielkiego wycieku płynu hamulcowego. Choć poziom płynu jest monitorowany przez systemy pojazdu to ignorowanie kontrolki sygnalizującej zbyt niski poziom płynu, może doprowadzić do zapowietrzenia układu i wydłużenia drogi hamowania.