chceauto.pl
x

Honda S2000 I 2.0 240 KM

Honda S2000 I 2.0 240 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2006
Średnia cena
60 000 zł
Nadwozie
kabriolet
Skrzynia
ręczna
Napęd
tylny
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1997 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
240 KM
0-100 km/h
6.2 s.
V max
240 km/h

KOSZTY

Spalanie
10 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny euroncap
Segment
G
Bagażnik
152 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeNie powinno być problemu, chyba że masz pecha małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
12 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
31 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
6.8 s.
Prędkość maksymalna
218 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Honda S2000 I 2.0 240 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Honda S2000 I 2.0 240 KMHonda S2000 I 2.0 240 KMHonda S2000 I 2.0 240 KMHonda S2000 I 2.0 240 KMHonda S2000 I 2.0 240 KM

Honda S2000 I 2.0 240 KM

Honda S2000 to roadster, którego produkcję uruchomiono w 1999 roku z okazji pięćdziesięciolecia japońskiej firmy. Auto z niewielkimi zmianami produkowane jest do dziś.
S2000 cieszy się dobrą opinią. Samochód jest bezawaryjny, jednak trzeba pamiętać, że zbudowano go z myślą o sporcie, mocny silnik źle znosi gaz. Ponadto dogłębnej weryfikacji należy poddać ewentualną bezwypadkowość auta. Mocny silnik w połączeniu z tylnym napędem to wybuchowa mieszanka.
Ceny części zamiennych, jak przystało na auto o sportowym charakterze są wysokie.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-10-24

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Honda S2000 CRASHTEST

    Honda S2000 I 2.0 240 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Porsche Boxster

    Porsche Boxster

    2.7 245 KM benzyna2006kabrioletręcznatylny
    cena średnia 45 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    BMW 6

    BMW 6

    30i 258 KM benzyna2006kabrioletręcznatylny
    cena średnia 80 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Chrysler Crossfire

    Chrysler Crossfire

    3.2 218 KM benzyna2006kabrioletręcznatylny
    cena średnia 34 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Audi TT

    Audi TT

    1.8 T 225 KM benzyna2006kabrioletręczna4x4
    cena średnia 37 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Honda S2000 I 2.0 240 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS