Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.
Hyundai Genesis Coupe 2.0 TCI 275 KM - GALERIA ZDJĘĆ
Hyundai Genesis Coupe 2.0 TCI 275 KM
Genesis Coupe to pierwszy samochód koreańskiej marki zbudowany zgodnie z klasycznymi zasadami projektowania aut sportowych.
Auto ma dwudrzwiowe nadwozie typu coupe, umieszczony wzdłużnie z przodu silnik napędza koła tylne.
Mimo że premiera auta odbyła się w 2008 roku, Genesis Coupe trafił do europejskich salonów dopiero w trzy lata później.
Samochód dostępny jest z jednym z dwóch silników. Podstawowy – zaprojektowany wspólnie z Mitsubishi – ma pojemność dwóch litrów i dzięki turbodoładowaniu osiąga moc 210 KM. W ofercie jest również 3,8 litrowy V6, który do 2012 roku rozwijał moc 306 KM (model roku 2013 ma moc 350 KM).
Genesis Coupe jest typowym „autem dla kierowcy”. W standardowych wersjach moc przenoszona jest na tylne koła za pośrednictwem ręcznej, sześciostopniowej skrzyni biegów. Jako opcję zamówić też można skrzynie automatyczne o pięciu lub sześciu przełożeniach. Na liście wyposażenia standardowego znalazł się również mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.