Hyundai Motor ogłosił program o nazwie Hyundai C A R E, wydłużający okres gwarancji samochodów marki na całym świecie. Program ma na celu wsparcie klientów, którzy mogą napotkać problemy z terminowym serwisowaniem aut ze względu na ograniczenia spowodowane pandemią COVID-19.
W ramach Hyundai C A R E koreańska marka przedłużyła okres gwarancji dla wszystkich samochodów, którym gwarancja wygasnąć miała w okresie od 1 marca do końca maja 2020 roku. W skali świata (na 175 rynkach) kwalifikuje się do niego ponad 1,21 miliona samochodów!
Decyzja Hyundai Motor spowodowana jest wybuchem epidemii COVID-19, która sprawiła, że wiele krajów wprowadziło środki ostrożności, w tym ograniczenia w przemieszczaniu się lub zamknięcie wybranych punktów usługowych. Dezycja władz koncernu to ukłon w stornę klientów - chodzi o to, by ograniczenia narzucane przez lokalne władze (np. brak możliwości dbycia wizyty serwisowej), nie ograniczały możliwości skorzystania z gwarancji .
"Troska o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów i pracowników Hyundai jest najwyższym priorytetem firmy. Hyundai monitoruje rozwój pandemii COVID-19 i przestrzega zaleceń oraz środków ostrożności i bezpieczeństwa na rynkach lokalnych, w celu ograniczenia rozprzestrzeniania się koronawirusa" - czytamy w oficjalnym komunikacie.
"Zdajemy sobie sprawę, że wielu naszych Klientów może mieć teraz ograniczony dostęp do serwisowania pojazdów. Dzięki Hyundai C A R E Klienci, którzy mogli mieć wątpliwości, czy ich pojazdy będą kwalifikować się do napraw gwarancyjnych i usług powiązanych w nadchodzących miesiącach, zyskają pewność, że tak będzie. Hyundai troszczy się nie tylko o zdrowie i bezpieczeństwo Klientów, ale także o dobry stan i bezpieczeństwo ich samochodów. Dodatkowo, Hyundai Motor Poland zdecydował o przedłużeniu działania bezpłatnej usługi Assistance w okresie przedłużonej gwarancji, by jeszcze bardziej zadbać o Klientów w Polsce" - stwierdził Sebastian Cyborowski - Dyrektor Zarządzający Hyundai Motor Poland.
W kolejnych dniach Hyundai Motor Poland zamierza kontaktować się z klientami, których samochody zostały objęte programem Hyundai C A R E oraz przedłużonym Assistance w Polsce. Szczegółowe informacje dotyczące programu będzie też można znaleźć na stronie internetowej producenta.