Zaledwie dwa lata po premierze Jaguar zdecydował się na odświeżenie modelu E-Pace.
Jaguar E-Pace
Największą nowością jest wprowadzenie hybrydy plug-in, na co wpływ zapewne miało zaostrzanie norm emisji spalin. Niejako przy okazji Brytyjczycy zdecydowali się jednak na całkiem gruntowny lifting.
Duże zmiany dostrzeżemy w przedniej części nadwozia. Inny jest zderzak, osłona chłodnicy, zmieniono nawet reflektory, które otrzymały dwa ledowe paski świateł dziennych. Znacznie oszczędniej potraktowano tylną część nadwozia, gdzie również zastosowano światła zespolone o nowym wzorze świetlnym.
Jaguar E-Pace
Zaskakująco sporo zmian jest we wnętrzu. W oczy rzuca się umieszczony na konsoli środkowej, zakrzywiony ekran systemu infotainment o średnicy 11,4 cala. Sam system również jest nowy, na stałe połączony z internetem.
Nowy jest również dotykowy system sterowania klimatyzacją, na szczęście zachowano fizyczne pokrętła regulacji temperatury. Zmiany we wnętrzu uzupełnia nowa kierownica i wybierak automatycznej przekładni.
Jaguar E-Pace
Jednak najważniejszą nowością jest napęd hybrydowy typu plug-in. Składa się na niego 3-cylindrowy silnik benzynowy 1.5 turbo o mocy 200 KM (!) oraz elektryczna jednostka generująca 109 KM. Moc systemowa tego układu to 309 KM, co pozwala osiągać 100 km/h w 6,5 s od startu.
Tym samym hybryda plug-in stała się najszybszą odmianą Jaguara E-Pace. Dodatkowo, dzięki bateriom o pojemności 15 kWh, samochód może przejechać do 55 km w trybie elektrycznym.
W ofercie utrzymano pozostałe silniki. Benzynowe jednostki 2.0 o mocy 200, 249 i 300 oraz wysokoprężny silnik 2.0 mocy 163 lub 204 KM wyposażone są technologię mikrohybrydy i za pośrednictwem automatycznej skrzyni o dziewięciu przełożeniach napędzają wszystkie koła.
Dodatkowo dostępny jest bazowy silnik benzynowy 1.5 o mocy 160 KM, który napędza wyłącznie koła przednie za pośrednictwem automatycznej przekładni ośmiobiegowej oraz jednostka wysokoprężna 2.0 o mocy 163 KM, która jako jedyna z gamie dostępna jest w połączeniu z manualną skrzynią biegów, za pośrednictwem której napędza również tylko koła przednie.