chceauto.pl
x

Mazda 626 IV 1.8 90 KM

Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
kombi
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1840 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
90 KM
0-100 km/h
11.9 s.
V max
171 km/h

KOSZTY

Spalanie
8.3 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
53 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
430 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
11000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
10 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
26 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
13.1 s.
Prędkość maksymalna
155 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mazda 626 IV 1.8 90 KM

Mazda 626

Mazda 626 to jeden z dłużej produkowanych modeli tego japońskiego producenta. Pierwsze samochody o tej nazwie trafiły na rynek w 1979 roku. W 1992 roku zadebiutowała już czwarta generacja Mazdy 626. Samochody te były produkowane do 1998 roku, gdy pojawiła się generacja piąta. Dwa lata później model ten poddano liftingowi, a w 2002 roku zakończono produkcję Mazdy 626. Jej następcą została Mazda6.

Mazda 626 IV

Mazdy 626 IV generacji swoje już przeszły, więc kupno wiąże się z ryzykiem trafienia na samochód wyeksploatowany. W dieslach psują się turbosprężarki, we wszystkich silnikach mogą pojawiać się wycieki oleju, naprawy może wymagać zawieszenie, zdarzają się usterki układy kierowniczego i pompy wspomagania. Tylne błotniki może atakować rdza.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-23

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    Mazda 6 - Japończyk ze skazą...2012-10-23

    Mazda 626 IV 1.8 90 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Renault Laguna

    Renault Laguna

    1.8 90 KM benzyna1996kombiręcznaprzedni
    cena średnia 3 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Nissan Primera

    Nissan Primera

    1.6 16V 90 KM benzyna1996kombiręcznaprzedni
    cena średnia 2 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Peugeot 405

    Peugeot 405

    1.6 88 KM benzyna1996kombiręcznaprzedni
    cena średnia 3 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Peugeot 406

    Peugeot 406

    1.8 90 KM benzyna1996kombiręcznaprzedni
    cena średnia 2 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Mondeo

    Ford Mondeo

    1.6 90 KM benzyna1996kombiręcznaprzedni
    cena średnia 2 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Mazda 626 IV 1.8 90 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS