chceauto.pl
x

Mazda 626 V 2.0 136 KM

Mazda 626 V 2.0 136 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
1999
Średnia cena
7 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1991 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
136 KM
0-100 km/h
9.6 s.
V max
208 km/h

KOSZTY

Spalanie
9.5 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
61 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
502 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
10000 km czyli po 7 miesiącach
Zużycie paliwa
11.4 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
30 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
10.6 s.
Prędkość maksymalna
189 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mazda 626 V 2.0 136 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda 626 V 2.0 136 KMMazda 626 V 2.0 136 KM

Mazda 626 V 2.0 136 KM

Mazda 626

Mazda 626 to jeden z dłużej produkowanych modeli tego japońskiego producenta. Pierwsze samochody o tej nazwie trafiły na rynek w 1979 roku. W 1992 roku zadebiutowała już czwarta generacja Mazdy 626. Samochody te były produkowane do 1998 roku, gdy pojawiła się generacja piąta. Dwa lata później model ten poddano liftingowi, a w 2002 roku zakończono produkcję Mazdy 626. Jej następcą została Mazda6.

Mazda 626 V

Lepszą opinią cieszą się Mazdy 626 V generacji. Auta te nie cierpią na poważne usterki, a napraw może wymagać głównie zawieszenie (również tylne amortyzatory). Niestety ceny części są bardzo wysokie, a w niektórych przypadkach (np. przy wymianie rozrządu) nie warto inwestować w części nieoryginalne. Silniki wysokoprężne wrażliwe są jakość paliwa.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-07-23

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

Mazda 6 - Japończyk ze skazą...2012-10-23

Mazda 626 V 2.0 136 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Nissan Primera

Nissan Primera

2.0 140 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 3 000 zł
OCENY
Dostępność
Lancia Lybra

Lancia Lybra

1.8 131 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Subaru Legacy

Subaru Legacy

2.0 RX 125 KM benzyna1999sedanręczna4x4
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność
Kia Clarus

Kia Clarus

2.0 133 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Vectra

Opel Vectra

2.0 16V 136 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Toyota Avensis

Toyota Avensis

2.0 128 KM benzyna1999sedanręcznaprzedni
cena średnia 10 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda 626 V 2.0 136 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS