chceauto.pl
x

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1845 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
129 KM
0-100 km/h
8.5 s.
V max
212 km/h

KOSZTY

Spalanie
9 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
58 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyRodziny nie radzimy tym autem wozić bezpieczny
Segment
G
Bagażnik
289 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
17000 km czyli po 11 miesiącach
Zużycie paliwa
10.8 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
28 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
9.4 s.
Prędkość maksymalna
193 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KMMazda MX-3 1.8 V6 129 KMMazda MX-3 1.8 V6 129 KMMazda MX-3 1.8 V6 129 KM

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM

Mazda MX-3 to mały, czteroosobowy, trzydrzwiowy hatchback o sportowym zacięciu skierowany głównie do młodych kierowców.
Auto debiutowało w 1991 roku i w produkcji pozostawało do 1998 roku. W MX-3 stosowano m.in. silnik V6 o pojemności zaledwie 1.8 l.

Obecnie zakup MX-3 obarczony jest sporym ryzykiem. Samochody te mają często bogatą przeszłość, chętnie były tuningowane (często domowymi sposobami), oraz eksploatowane przez młodych, agresywnych kierowców. Do tego dochodzi spory wiek dostępnych egzemplarzy, a co za tym idzie wysoki poziom zużycia eksploatacyjnego oraz wysoki koszt części zamiennych.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2012-06-09

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Honda Prelude

Honda Prelude

2.0i 133 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Fiat Coupe

Fiat Coupe

1.8 16v 131 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 5 000 zł
OCENY
Dostępność
Mitsubishi Eclipse

Mitsubishi Eclipse

2000 GS-16V 141 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 9 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda CRX

Honda CRX

1.6i 125 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Hyundai Coupe

Hyundai Coupe

1.8 132 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Calibra

Opel Calibra

2.0 16V 136 KM benzyna1996couperęcznaprzedni
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność

Mazda MX-3 1.8 V6 129 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS