chceauto.pl
x

Mazda MX-6 2.0 116 KM

Mazda MX-6 2.0 116 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1996
Średnia cena
4 000 zł
Nadwozie
coupe
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1991 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
116 KM
0-100 km/h
10.4 s.
V max
204 km/h

KOSZTY

Spalanie
8 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
D
Bagażnik
404 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
12000 km czyli po 8 miesiącach
Zużycie paliwa
9.6 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
25 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.4 s.
Prędkość maksymalna
185 km/h
Uwaga
Średni przebieg sugerowanej jednostki napędowej wskazuje na dość znaczne wyeksploatowanie silnika. Decydując się na montaż instalacji gazowej, trzeba wybrać dobry warsztat, który tak dobierze instalację gazową by nie doszło do wypalenia gniazd zaworowych, co może się skończyć utratą kompresji w cylindrach i szybką koniecznością remontu kapitalnego.

Mazda MX-6 2.0 116 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mazda MX-6 2.0 116 KMMazda MX-6 2.0 116 KMMazda MX-6 2.0 116 KMMazda MX-6 2.0 116 KMMazda MX-6 2.0 116 KMMazda MX-6 2.0 116 KM

Mazda MX-6 2.0 116 KM

Mazda MX-6 to odmiana coupe modelu 626, która debiutowała w 1988 roku i do 1992 roku sprzedawana była na rynku amerykańskim. Druga generacja tego modelu pojawiła się w 1992 roku. Samochód ten dzielił rozwiązania techniczne z Mazdą 626, ale także z Fordem Probe (produkowano je nawet w tej samej fabryce). Najmłodsze egzemplarze pochodzą z 1997 roku.
Samochód ma wnętrze typu 2+2, dostępne były wersje z napędem wszystkich kół (4WD) oraz czterema kołami skrętnymi (4WS).
Podaż Mazdy MX-6 w Polsce jest bardzo niewielka. Samochody są jednak raczej bezawaryjne, chociaż zdarza się, że silniki biorą olej. Mogą pojawić się problemy z układem elektrycznym oraz hamulcowym (zapiekanie tylnych hamulców). Ceny części są stosunkowo wysokie, trudno o zamienniki.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-01-16

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mazda MX-6 2.0 116 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS