Wiemy już, jak wygląda najnowsze Mini Countryman w wersji John Cooper Works. Samochód zadebiutować ma oficjalnie z początkiem kwietnia na salonie motoryzacyjnym w Szanghaju.
Mini Countryman JCW
Topową odmianę rozpoznamy po nowych zderzakach i reflektorach przednich, które są teraz w całości wykonane z diod LED. Sportowy charakter podkreślają czerwone dekoracyjne wstawki: lamówki wokół wlotów powietrza (grill i błotniki) i lakierowane na czerwono lusterka. Standardem są też sportowe hamulce Brembo i 18-calowe obręcze ze stopów lekkich. We wnętrzu znajdziemy – zintegrowane z zagłówkami – sportowe fotele i m.in. wielofunkcyjna sportowa kierownica.
Mini Countryman JCW
Mini Countryman JCW napędzane jest czterocylindrowym, doładowanym silnikiem BMW o pojemności 2,0 l. Motor wyposażono w podwójny Vanos (system zmiennych faz rozrządu VALVETRONIC) i doładowanie, którego wartość wynosić może nawet 2,2 bara. Silnik generuje 231 KM (5000 - 6000 obr./min) i maksymalny moment obrotowy 350 Nm (od 1450 obr./min do 4500 obr./min)
Mini Countryman JCW otrzyma napęd All4. Standardem jest ręczna, sześciostopniowa skrzynia biegów. Listę opcji uzupełnia - sterowana łopatkami przy kierownicy – ośmiostopniowa, automatyczna skrzynia Steptronic. Niezależnie od wybranej wersji samochody osiągają 100 km/h w 6,5 s. Prędkość maksymalna wynosi 233 km/h.