chceauto.pl
x

Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM

Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2014
Średnia cena
41 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićWybór ogłoszeń jest przeciętny, ale można znaleźć dobrą ofertęłatwo kupić
Pojemność
1998 cm3
Silnik
benzyna
Waga
1380 kg
Ładowność
605 kg

OSIĄGI

Moc
150 KM
0-100 km/h
10.6 s.
V max
190 km/h
Zasięg
630 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
10 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
64 zł
Zbiornik paliwa
63 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/70 R16

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyMasz rodzinę? Kupuj bez zastanowienia bezpieczny euroncap
Segment
I
Bagażnik
774 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Zwrot kosztu instalacji po
9000 km czyli po 6 miesiącach
Zużycie paliwa
12 l gazu na 100 km
Koszt przejechania 100 km
31 zł
Przyspieszenie do 100 km/h
11.7 s.
Prędkość maksymalna
173 km/h

Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KMMitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM

Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM

Mitsubishi Outlander

Outlander to średniej wielkości SUV produkowany przez Mitsubishi od 2001 roku. Obecnie w ofercie znajduje się już trzecia generacja modelu, która pojawiła się w ofercie w początku 2013 roku. Na rynku wtórnym najpopularniejsze są modele II serii - opracowane wspólnie z koncernem PSA (bliźniaczymi modelami były Citroen C-Crosser i Peugeot 4007. Co ciekawe - Outlandery sprzedawane w Europie jako nowe pochodziły z francuskich fabryk. Oferowane w Japonii Citroeny i Peugeoty wytwarzane były dla odmiany przez lokalną fabrykę Mitsubishi.

Mitsubishi Outlander III

Mitsubishi Outlander III generacji zadebiutował w 2012 roku. Auto opracowano w oparciu o płytę podłogową swojego poprzednika. Zupełnie nowe są jednak nadwozie, silniki i układ napędowy.

Nowy samochód jest jedynie o centymetr dłuższy niż poprzednik (długość 4 665 mm). Bez zmian pozostał wynoszący 2 670 mm rozstaw osi.

Oprócz nadwozia, które nasuwa na myśl skojarzenia z amerykańską motoryzacją, od podstaw zaprojektowano też wnętrze. Jest one teraz lepiej przystosowane do wymagań europejskich klientów. W środku zastosowano miękkie materiały wykończeniowe, standardem stały się m.in regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica i dwustrefowa klimatyzacja (obie opcje nie były dostępne w poprzedniej wersji).

Zaprojektowane od podstaw nadwozie zaowocowało również zdecydowanym obniżeniem masy auta. Samochód - w zależności od wersji - waży średnio o 100 kg mniej niż poprzednia generacja. Dzięki temu - mimo mniejsze mocy silnika - osiągi pojazdu są identyczne, jak w starszym modelu. Samochód z silnikiem Diesla 2,2 l przyspiesza do 100 km/h w 9,7 sekundy i rozpędza się do 190 km/h. Znacząco spadło jednak zużycie paliwa (wg danych technicznych średnio 5,5 l) i emisja CO2.

W 2015 roku weszła na rynek wersja po liftingu. Zmodernizowane auto poznamy m.in. po nowej, chromowanej osłonie chłodnicy, zderzakach i zachodzących na boki, zwężonych reflektorach. Jednocześnie poprawiono wygłuszenie oraz zawieszenie samochodu.

III generacja Outlandera po raz pierwszy była dostępna w wersji hybrydowej (PHEV - debiut równocześnie z całą generacją jesienią 2012 roku na salonie paryskim). Samochód napędzany jest benzynowym silnikiem o pojemności 2.0 i dwoma silnikami elektrycznymi oraz posiada możliwość ładowania z gniazdka. Akumulatory umożliwią przejechanie w trybie elektrycznym do 50 km.

Na salonie genewskim w 2018 roku zaprezentowano zmodernizowaną wersję Outlandera PHEV. Przede wszystkim dwulitrowy silnik benzynowy (pracujący z standardowym cyku Otto) został zastąpiony jednostką benzynową o pojemności 2,4 l, pracującą w cyklu Atkinsona. Inne modyfikacje to zwiększona wydajność generatora (o 10 proc), zwiększona moc tylnego silnika elektrycznego (o 10 proc), zwiększona pojemność akumulatora trakcyjnego (o 15 proc.) oraz zwiększona moc akumulatora trakcyjnego (o 10 proc).
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2018-02-28

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Mitsubishi Outlander nowej generacji zaprezentowane2024-10-02Mitsubishi Outlander wraca do Polski2023-03-17Mitsubishi Outlander PHEV znów w sprzedaży2020-03-26Mitsubishi Outlander już bez silnika Diesla2018-10-07Mitsubishi Outlander po zmianach. Ceny2017-01-1115 lat Mitsubishi Outlander2016-10-29

    Mitsubishi Outlander CRASHTEST

    Mitsubishi Outlander - AKCJE NAWROTOWE

    2013-06-26Niektóre samochody marki Mitsubishi Outlander (GF) z roku modelowego 2013 (wyprodukowane przed 20 maja 2013 r.), mogą nie być bezpieczne dla użytkowników.

    Na skutek błędnego oprogramowania w sterowniku tempomatu adaptacyjnego ACC/FCM, istnieje możliwość automatycznego zmniejszenia prędkości samochodu jadącego w tunelu z włączoną funkcją tempomatu adaptacyjnego. Błąd oprogramowania może także doprowadzić do wyłączenia systemu zapobiegania kolizjom czołowym FCM, co będzie sygnalizowane wyświetlaniem się komunikatu ostrzegawczego na zestawie wskaźników.

    Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest 15 samochodów marki Mitsubishi Outlander (GF) z roku modelowego 2013 (wyprodukowanych przed 20 maja 2013 r.).

    Lista numerów VIN:

    JMBXLGF6WDZ400353
    JMBXLGF6WDZ401806
    JMBXLGF6WDZ402109
    JMBXLGF6WDZ402382
    JMBXLGF6WDZ402553
    JMBXLGF6WDZ402575
    JMBXLGF6WDZ402591
    JMBXLGF6WDZ402706
    JMBXLGF6WDZ403221
    JMBXLGF6WDZ405626
    JMBXLGF6WDZ400764
    JMBXLGF6WDZ401568
    JMBXLGF6WDZ402251
    JMBXLGF6WDZ403043
    JMBXLGF6WDZ403103

    Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM - PODOBNE SAMOCHODY

    Mazda CX-5

    Mazda CX-5

    2.0 SKYACTIV-G 160 KM benzyna2014SUVręczna4x4
    cena średnia 57 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    SsangYong Korando

    SsangYong Korando

    2.0 150 KM benzyna2014SUVręcznaprzedni
    cena średnia 33 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Jeep Compass

    Jeep Compass

    2.0 DOHC 156 KM benzyna2014SUVręcznaprzedni
    cena średnia 44 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Subaru Forester

    Subaru Forester

    2.0 150 KM benzyna2014SUVręczna4x4
    cena średnia 60 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Ford Kuga

    Ford Kuga

    1.6 EcoBoost 150 KM benzyna2014SUVręcznaprzedni
    cena średnia 48 000 zł
    OCENY
    Dostępność
    Toyota RAV4

    Toyota RAV4

    2.0 Valvematic 150 KM benzyna2014SUVręczna4x4
    cena średnia 64 000 zł
    OCENY
    Dostępność

    Mitsubishi Outlander III 2.0 MIVEC 150 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS