chceauto.pl
x

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2000
Średnia cena
11 000 zł
Nadwozie
SUV
Skrzynia
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
1999 cm3
Silnik
benzyna

OSIĄGI

Moc
129 KM
0-100 km/h
11.3 s.
V max
165 km/h

KOSZTY

Spalanie
10.7 l benzyny na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
68 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
I
Bagażnik
258 litrówNiewielkie zakupy się zmieszczą, na nie więcej niż dwie osoby
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

MOŻLIWOŚĆ ZAŁOŻENIA INSTALACJI LPG

Montaż instalacji gazowej do samochodu z wtryskiem bezpośrednim jest nieco problemowy, a czasami nawet niemożliwy. Na rynku dostępnych jest kilka instalacji dedykowanych do tego typu aut, ale koszt ich założenia jest wyższy niż standardowo. Problem leży w konstrukcji wtryskiwaczy benzyny, które dzięki wtryskowi mieszanki utrzymują optymalną temperaturę pracy. Przy braku wtrysku benzyny wtryskiwacze szybko się przegrzewają i może dojść do ich zapieczenia. Dlatego, by chłodzić fabryczne wtryski, komputer sterujący instalacją LPG musi co pewien czas włączać wtrysk benzyny. Z tego względu, żeby nie narażać się na ryzyko nieodwracalnego uszkodzenia wtryskiwaczy należy wybrać instalację renomowanego producenta i zamontować ją w dobrym warsztacie.

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KMMitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KMMitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KMMitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KMMitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KMMitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM

Produkowane od lat 80-ych zeszłego wieku Mitsubishi Pajero okazało się dużym sukcesem. Kolejne generacje sprzedawały się dobrze, jednak duże rozmiary oraz wysoka cena powodowały, że auto nie było dostępne dla wszystkich. 
Dlatego w drugiej połowie lat 90-tych powstała koncepcja wyprodukowania mniejszej wersji Pajero, ale równie dzielnej w terenie. Samochód otrzymał skróconą płytę podłogową o niewielkim rozstawie osi (na poziomie ówczesnych samochodów osobowych segmentu B), a projekt nadwozia opracowała Pininfarina. W ten sposób powstało Mitsubishi Pajero Pinin, które nazwano tak, by uhonorować wkład Włochów, którzy nie tylko zaprojektowali nadwozie, ale również zajęli się produkcją tego modelu (we własnej fabryce Pininfariny zlokalizowanej niedaleko Turynu).
Pajero Pinin zadebiutowało w 1999 roku i zjeżdżało z taśm montażowych (zarówno w wersji 3-, jak i 5-drzwiowej) przez 5 lat. Ze względu na niewielki rozstaw osi, wnętrze auta było dość ciasne, w zasadzie wygodnie podróżować mogli tylko pasażerowi siedzący z przodu. Pajero Pinin ma sprawny napęd wszystkich kół, krótki zwisy i wysoki prześwit, co czyni z niego prawdziwy samochód terenowy, oczywiście kosztem komfortu. 
Pod względem mechanicznym auto uważane jest za bezawaryjne. Przed zakupem warto jednak sprawdzić stan nadwozia, które dość szybko poddaje się rdzy.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-09-05

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Mitsubishi Pajero Pinin CRASHTEST

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Land Rover Freelander

Land Rover Freelander

1.8 120 KM benzyna2000SUVautomat4x4
cena średnia 9 000 zł
OCENY
Dostępność

Mitsubishi Pajero Pinin 2.0 GDI 129 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS