Co prawda światowa premiera nowego Opla Astry jeszcze przed nami (odbędzie się na salonie we Frankfurcie w przyszłym tygodniu) to Polacy już mogą składać zamówienia na ten model. W związku z tym poznaliśmy już ceny.
Opel Astra V
Startują one z poziomu 59 900 zł. Na tyle wyceniono wersję z silnikiem benzynowym 1.4 ECOTEC o mocy 100 KM, współpracującym z pięciostopniową skrzynią biegów, w podstawowym wariancie Essentia. Wyposażenie standardowe obejmuje m.in. manualną klimatyzację, radio, przednie reflektory halogenowe ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka w kolorze nadwozia oraz centralny zamek.
Opel Astra V
Standardem jest również system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu (HSA), sześć poduszek powietrznych oraz system składania pedałów (PRS).
Wersja Enjoy - dostępna w cenie od 63 tys. zł - wyposażona została dodatkowo, m.in. w system multimedialny IntelliLink z kolorowym dotykowym wyświetlaczem, tempomat z ogranicznikiem prędkości, komputer pokładowy oraz pokrytą skórą kierownicę z przyciskami sterowania radiem i tempomatem.
Opel Astra V
Astra nowej generacji jest pierwszym modelem Opla, który będzie oferowany z osobistym opiekunem kierowcy Opel OnStar (standard w wersjach Dynamic i Elite) od początku obecności na rynku. Nowa Astra będzie mogła również opcjonalnie zostać wyposażona w inteligentne matrycowe reflektory LED IntelliLux. To przełomowe, opatentowane przez firmę Opel, reflektory LED nowej generacji umożliwiają korzystanie ze świateł drogowych bez oślepiania innych kierowców.
Opel Astra V
Oprócz systemu Opel OnStar i matrycowych reflektorów IntelliLux LED właściciele nowej Astry mogą dodatkowo doposażyć swoje auto w szereg opcjonalnych systemów wspomagających kierowcę oraz podnoszących bezpieczeństwo i komfort jazdy. Są wśród nich m.in. system rozpoznawania znaków drogowych, układ ostrzegania przed niezamierzoną zmianą pasa ruchu z układem utrzymania pasa ruchu, a także wskaźnik odległości od poprzedzającego samochodu oraz system ostrzegania przed kolizją z układem automatycznego hamowania przy niskich prędkościach.