chceauto.pl
x

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2018
Średnia cena
83 000 zł
Nadwozie
VAN
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićOferta jest szeroka, jest w czym wybieraćłatwo kupić
Pojemność
1598 cm3
Silnik
diesel
Waga
1901 kg
Ładowność
839 kg

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
145 KM
0-100 km/h
12 s.
V max
180 km/h
Zasięg
1100 km (średni rzeczywisty)

KOSZTY

Spalanie
7.3 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
47 zł
Zbiornik paliwa
80 l

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyOd czasu do czasu trafiają się awarie, ale ogólnie jest bardzo dobrzemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani
Rozmiar opon seryjnych
215/65 R16
205/65 R17

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNiemal ideał, można kupować z czystym sumieniem bezpieczny
Segment
K
Bagażnik
1000 litrówRodzina będzie zachwycona, będzie można zabrać dosłownie wszystko!
Ryzyko kradzieży
dużeAuta trzeba pilnować, ale też bez przesady małe

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KMOpel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM

Opel Vivaro

Opel Vivaro to efekt współpracy General Motors z Renault. Pierwszą generację zaprezentowano w 2001 roku – bliźniaczym modelem spod znaku francuskiej marki było Renault Traffic.

W początkowej fazie (do liftingu w 2006 roku) stosowano wyłącznie francuskie silniki wysokoprężne 1,9 dCi. Te same, które wsławiły się ponadprzeciętną usterkowością napędzając m.in. osobową Renault Lagunę II. Miały one jednak niższą moc i mogły pochwalić się wyższą trwałością. Kluczem do sukcesu było skrócenie interwałów wymiany oleju.

W 2006 roku wraz z liftingiem pojawił się nowy silnik 2,0 dCi, który cieszył się zdecydowanie lepszą opinią niż poprzednik. Vivaro produkowane było wyłącznie w brytyjskim Luton. Bliźniacze Renault Traffic i Nissan Primastar – również w Barcelonie.

Druga generacja Vivaro zadebiutowała w 2014 roku. Auto opracowano wspólnie z Renault-Nissan oraz Fiatem. Bliźniacze modele to: Renault Traffic, Nissan NV200 oraz Fiat Talento. Co ciekawe Vivaro przedwcześnie wycofano z produkcji (pozostałe auta oferowane są do dziś!) z początkiem 2019 roku. Stało się tak w wyniku zmiany właściciela Opla, który trafił w ręce francuskiego koncernu PSA. W efekcie zerwano wieloletni sojusz z Renault i zarządzono, że od tej pory wszystkie dostawcze modele niemieckiej marki bazować będą na rozwiązaniach PSA (np. Peugeot Traveller).

Opel Vivaro II

Druga generacja popularnego dostawczaka trafiła na rynek w 2014 roku. W tym przypadku była to po prosut II generacja Renault Trafica oferowana pod znakiem Opla. Gama modelowa obejmuje wersje: furgon, furgon 6-osobowy oraz wersje osobowe. W sumie, uwzględniając różne wersje napędowe i możliwości przewożenia ładunków, do wyboru jest aż 270 konfiguracji auta! Mimo wizualnego pokrewieństwa z poprzednikiem Vivaro II zaprojektowany został od postaw. Nowe w kształtach są m.in pas przedni, drzwi, burty i pas tylny. Samochód zniknął z oferty w efekcie przejęcia Opla przez koncern PSA. Zerwano wówczas wieloletnią współpracę z Renault i zakończono sprzedaż w zaledwie cztery lata od debiutu. Kolejne - trzecie - wcielenie to w istocie przestylizowany Citroen Jumpy/Peugeot Expert.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2020-12-29

Wersje

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Nowy Opel Vivaro w polskich salonach2020-05-207 nowości Opla w 2017 roku2016-11-07

Ogłoszenia

Opel Vivaro

Opel Vivaro

śląskie

105 000 zł
Opel Vivaro

Opel Vivaro

lubuskie

69 900 zł
Opel Vivaro

Opel Vivaro

kujawsko-pomorskie

110 700 zł
Opel Vivaro

Opel Vivaro

dolnośląskie

59 999 zł

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Volkswagen Sharan

Volkswagen Sharan

2.0 TDI 150 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 88 000 zł
OCENY
Dostępność
Peugeot Traveller

Peugeot Traveller

2.0 HDI 150 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 89 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Caravelle

Volkswagen Caravelle

2.0 TDI 150 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 91 000 zł
OCENY
Dostępność
Volkswagen Multivan

Volkswagen Multivan

2.0 TDI 150 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 91 000 zł
OCENY
Dostępność
Ford Tourneo Custom

Ford Tourneo Custom

2.2 TDCI 155 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 93 000 zł
OCENY
Dostępność
Renault Trafic

Renault Trafic

1.6 dCi 145 KM diesel2018VANręcznaprzedni
cena średnia 69 000 zł
OCENY
Dostępność

Opel Vivaro II 1.6 CDTI 145 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS