chceauto.pl
x

Peugeot 605 2.5 130 KM

Peugeot 605 2.5 130 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
1999
Średnia cena
7 000 zł
Nadwozie
sedan
Skrzynia
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićBez ofert na rynkułatwo kupić
Pojemność
2445 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
130 KM
0-100 km/h
12.3 s.
V max
185 km/h

KOSZTY

Spalanie
8 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
51 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyTen samochód psuje się ponadprzeciętniemało awaryjny
Koszt serwisu
drogiKoszt serwisowania wyraźnie odbiega od przeciętnej. In minus. tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
E
Bagażnik
497 litrówNie ma problemu z bagażnikiem, o ile nie jedziemy na wakacje z duża rodziną
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot 605 2.5 130 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KMPeugeot 605 2.5 130 KM

Peugeot 605 2.5 130 KM

Model 605 zadebiutował w 1989 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie. Auto miało być bezpośrednią konkurencją dla dużych limuzyn klasy premium, zdominowanej przez konstrukcje Niemieckie i Japońskie (Lexus). Samochód zbudowano na płycie podłogowej, w oparciu o którą powstał również flagowy model Citroena - XM. 605 po licznych modernizacjach (1993, 1995 rok) przetrwał w produkcji aż do roku 2000. Auto nie zdobyło jednak zbyt wielkiej popularności, głównie z uwagi na nie najlepszą jakość pierwszych egzemplarzy. 
Samochody nie grzeszą bezawaryjnością, ale ich utrzymanie nie rujnuje przeważnie domowego budżetu. Dużo kłopotów sprawić może instalacja elektryczna. Często psują się różnego rodzaju przekaźniki, moduły zapłonowe i cewki. Na szczęście części bez problemu znajdziemy w internecie, a ich ceny są raczej przystępne. Dużo problemów - jak to zwykle w Polsce bywa - potrafi przysporzyć zawieszenie. Często wymieniać trzeba końcówki drążków kierowniczych, łączniki stabilizatorów. Problemy na przeglądach rejestracyjnych sprawiają też hamulce (zapiekające się zaciski, niesprawny ręczny). Biorąc jednak pod uwagę wiek konstrukcji trzeba przyznać, że zadbany egzemplarz wciąż warty jest zainteresowania. Dobrze jest jednak mieć zaprzyjaźnionego elektryka, trafna diagnoza często potrafi oszczędzić kilkaset złotych. Niezależnie od wieku nie powinno być problemu z korozją. Jej występowanie świadczy najczęściej o kiepsko przeprowadzonych naprawach blacharskich.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2010-02-27

Wersje

ROCZNIKI

NADWOZIA

Peugeot 605 2.5 130 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Mercedes - Benz E-klasa

Mercedes E-klasa

220 CDI 125 KM diesel1999sedanautomattylny
cena średnia 9 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Omega

Opel Omega

2.5 TD 130 KM diesel1999sedanautomattylny
cena średnia 4 000 zł
OCENY
Dostępność
Volvo S80

Volvo S80

2.5 TDI 140 KM diesel1999sedanautomatprzedni
cena średnia 9 000 zł
OCENY
Dostępność

Peugeot 605 2.5 130 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS