chceauto.pl
x

Peugeot I-on i-on 47 KM

Peugeot I-on i-on 47 KM
Katalog samochodów
Rok produkcji
2011
Średnia cena
40 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
bezstopniowa
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Silnik
elektryczny

OSIĄGI

Moc
47 KM
0-100 km/h
16.7 s.
V max
130 km/h

KOSZTY

Koszt przejechania 100 km
0 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiJest dramat, ale kto bogatemu zabroni? tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
A
Bagażnik
160 litrówTo nie bagażnik, a miejsce na nieduże zakupy
Ryzyko kradzieży
dużeTych samochodów się nie kradnie małe

Peugeot I-on i-on 47 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Peugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KMPeugeot I-on i-on 47 KM

Peugeot I-on i-on 47 KM

I-on to pierwszy całkowicie elektryczny pojazd w ofercie Peugeota (opracowany wspólnie z Mitsubishi), i jeden z pierwszych elektrycznych samochodów oferowanych na naszym rynku. Niestety zaporowa cena - ok 140 tys. zł - i bardzo ograniczona funkcjonalność (realny zasięg nie przekraczający 150 km) sprawiają, że samochód traktować można raczej jako ciekawostkę niż pełnoprawny pojazd. Wraz z kolejnymi latami eksploatacji - gdy słabnąć będzie wydajność baterii, można się podziewać bardzo wysokiej utraty wartości.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2011-12-05

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

    NADWOZIA

    Peugeot I-on i-on 47 KM Opinie i komentarze

    NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

    Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS