chceauto.pl
x

Rover 45 2.0 D 101 KM

Rover 45 2.0 D 101 KM
Katalog samochodów
Zobacz porównaniedodaj do porównania
Oceń to auto
Oceń ten samochód jako pierwszy!
Rok produkcji
2003
Średnia cena
8 000 zł
Nadwozie
hatchback 5-drzwiowy
Skrzynia
ręczna
Napęd
przedni
Średni przebieg
Dostępność auta
trudno kupićSporadycznie pojawiają się pojedyncze ofertyłatwo kupić
Pojemność
1994 cm3
Silnik
diesel

OSIĄGI Silnik z turbosprężarką

Moc
101 KM
0-100 km/h
11.5 s.
V max
185 km/h

KOSZTY

Spalanie
7 l oleju napędowego na 100 km (średnie rzeczywiste zużycie paliwa)
Koszt przejechania 100 km
45 zł

SERWIS

Bezawaryjność
bardzo awaryjnyAwaryjność nie odbiega od średniej, można zaryzykowaćmało awaryjny
Koszt serwisu
drogiDramatu nie ma, wiadomo, że auto kosztuje tani

BEZPIECZEŃSTWO I KOMFORT Czy bezpieczeństwo jest ważne?

Bezpieczeństwo
mało bezpiecznyNie jest źle, ale dobrze też nie... bezpieczny
Segment
C
Bagażnik
380 litrówSzału nie ma, ale dramatu też nie
Ryzyko kradzieży
dużeMożna zostawiać auto otwarte, z kluczykami, a i tak nikt nie weźmie małe

Rover 45 2.0 D 101 KM - GALERIA ZDJĘĆ

Rover 45 2.0 D 101 KMRover 45 2.0 D 101 KM

Rover 45 2.0 D 101 KM

Rover 45 to samochód który korzeniami tkwi w połowie lat dziewięćdziesiątych. W 1995 roku na rynku pojawił się Rover 400, który opracowany został przy współpracy z Hondą (wykorzystano m.in. płytę podłogową Hondy Civic). W 1999 roku, przy okazji Londyn Motor Show brytyjski producent postanowił tchnąć w auto nowe życie. Samochód otrzymał wówczas gruntownie przestylizowany przód, zmodernizowane wnętrze (większe fotele) oraz zmienione nastawy zawieszenia. Auto oznaczono zgodnie z nową nomenklaturą Rovera i tak z serii 400 zrodził się model 45. 
Do napędu zastosowano znane z innych modeli jednostki napędowe serii K. W przypadku jednostek benzynowych uważać trzeba szczególnie na uszczelkę pod głowicą. Jej przepalenie to, niestety, dość częsta przypadłość. Silniki lubią też nękać wycieki oleju (uszczelniacze wałków rozrządu), układ chłodzenia często bywa nieszczelny. W jednostkach wysokoprężnych na awarie narażone są głównie przepływomierz oraz turbosprężarka. Trzeba się też liczyć z przyspieszonym zużyciem elementów zawieszenia (łączniki stabilizatorów, końcówki drążków kierowniczych). Czasami figle płata elektronika - współpracy odmawiają: immobiliser, układ ABS (czujniki i moduł sterujący) elektrycznie sterowane szyby czy wentylatory.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2009-11-14

Wersje

ROCZNIKI

SILNIKI, NAPĘDY I SKRZYNIE

NADWOZIA

Rover 45 2.0 D 101 KM - PODOBNE SAMOCHODY

Alfa Romeo 147

Alfa 147

1.9 JTD 110 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 7 000 zł
OCENY
Dostępność
Rover 25

Rover 25

2.0 D 101 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Seat Leon

Seat Leon

1.9 TDI 110 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 11 000 zł
OCENY
Dostępność
Opel Astra

Opel Astra

2.0 DTI 100 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 6 000 zł
OCENY
Dostępność
Audi A3

Audi A3

1.9 TDI 101 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 12 000 zł
OCENY
Dostępność
Honda Civic

Honda Civic

1.7 CTDI 100 KM diesel2003hatchback 5drręcznaprzedni
cena średnia 8 000 zł
OCENY
Dostępność

Rover 45 2.0 D 101 KM Opinie i komentarze

NAJCZĘŚCIEJ POSZUKIWANE

Jesteśmy też na Facebook Nasz kanał na YouTube RSS