Na polskim rynku debiutuje własnie usportowiony Seat Tarraco w wersji FR. Sportowa odmiana największego SUV-a hiszpańskiego producenta wyceniona została na 175 000 zł (za podstawową konfirurację).
Seat Terraco FR
Tarraco w wersji FR to sportowa odsłona popularnego modelu. Nowa wersja SUV-a została stworzona dla osób, które "cenią sobie połączenie unikalnych doświadczeń motoryzacyjnych z wysokim poziomem funkcjonalności".
Wygląd zewnętrzny nowego Tarraco uległ widocznym modyfikacjom. Wzrok przyciągają szersze nadkola, usportowiony tylny spojler, a także - charakterystyczne dla linii FR - 19-calowe felgi aluminiowe, które opcjonalnie mogą zostać wymienione 20-calowe. Model wzbogacono o wyraziste detale, takie jak: listwy w progach drzwi i listwy boczne w czarnym kolorze oraz specjalnie zaprojektowana osłona chłodnicy FR utrzymana w szarej barwie.
Seat Terraco FR
Zmianom uległo również wnętrze samochodu. Terraco FR standardowy wyposażony został w podgrzewane, materiałowe fotele kubełkowe FR z elementami z alcantary oraz wielofunkcyjną, sportową kierownicę z logo FR. Inne dodatki to np.: aluminiowe nakładki na pedały i elementy dźwigni zmiany biegów obszyte skórą z czerwonym przeszyciem.
Seat Terraco FR
Seat Tarraco FR będzie oferowany w dwóch wersjach silnikowych – z 2.0-litrową jednostką benzynową TSI oraz 2.0-litrowym silnikiem Diesla TDI. Obie opcje zapewniają moc 190 KM. Sportowa wersja Tarraco standardowo występuje z napędem na cztery koła 4Drive i zaawansowaną automatyczną skrzynią biegów DSG.
Tarraco, budowane w zakładach Seata w Martorell, to jeden z najpopularniejszych modeli marki. Na drugą połowę 2020 roku producent zapowiada premierę handlową modelu Tarraco z hybrydowym systemem napędowym PHEV.