3,5 roku od wprowadzenia na rynek Skoda zmodernizowała trzecią generację Superba. Jakie nowości znajdziemy w tym samochodzie?
Skoda Superb
O dwóch największych, czyli wersji plug-in hybrid o nazwie Superb iV oraz wersji uterenowionej Superb Scout już pisaliśmy w naszym serwisie. Teraz przyjrzymy się zmianom w klasycznej wersji Superba.
Skoda Superb Scout
Obecna generacja Superba debiutowała w 2015 roku, od tamtej pory wyprodukowano już przeszło pół miliona egzemplarzy tego modelu. Auto spotkało się z ciepłym przyjęciem szczególnie ze strony biznesu - w zeszłym roku w Europie aż 82 proc. sprzedaży przypadło na instytucje, zaledwie 18 proc aut kupiły osoby prywatne. Co ciekawe, kombi jest wybierane nieco chętniej niż liftback (54 do 46 proc.).
Skoda Superb
Jakie nowości znajdziemy w zmodernizowanym Superbie? Po raz pierwszy samochód może być wyposażony w światła Full LED Matrix oraz dynamiczne kierunkowskazy. Inne nowości to tzw. predykcyjny adaptacyjny tempomat, który korzysta z danych z GPS do określenia przebiegu drogi oraz system Side Asisst o zwiększonym zasięgu.
Skoda Superb Scout
w gamie silnikowej pojawił się diesel 2.0 TDI o mocy 150 KM, pochodząca z nowej rodziny grupy Volkswagena o nazwie EVO.
Stylistyczne zmiany są nieduże. Inaczej wygląda osłona chłodnicy oraz reflektory, które teraz "dotykają" grilla. Z tyłu pojawił się chromowany pasek oraz napis Skoda na całej szerokości klapy bagażnika.
Najmniej zmian znajdziemy w wnętrzu, w którym pojawiły się nowe detale. W opcji znajduje się wirtualny kokpit, a ekran na konsoli środkowej może mieć od 8 do 9,3 cala.