Wiemy już ile zapłacić trzeba będzie w polskim salonie za nowe Suzuki Baleno. Auto wpisujące się w lukę miedzy segmentami B i C oferowane będzie w trzech wersjach napędowych i z czterema poziomami wyposażenia.
Suzuki Baleno
Co ciekawe, w palecie Baleno nie znajdziemy silnika wysokoprężnego. Do wyboru są benzynowe 1,2 Dualjet (czterocylindrowy, z dwoma wtryskiwaczami paliwa na cylinder) i mocniejszy, doładowany, trzycylindrowy 1,0 l z wtryskiem bezpośrednim. Podstawowy motor rozwija 90 KM, turbodoładowany – 111 KM. Topowe wersje dostępne będą z hybrydowym 1,2 Dualjet. Układ typu mild hybryd wyposażony jest w zintegrowany z rozrusznikiem alternator i akumulator litowo-jonowy.
Suzuki Baleno
Najtańsza odmiana – Comfort – to wydatek 43 900 zł. Lista wyposażenia obejmuje m.in. klimatyzację manualną i elektryczne przednie szyby. W tej odmianie klienci otrzymać mogą 90-konny silnik 1,2 l Dualjet z ręczną, pięciostopniową skrzynią biegów.
Bogatsza wersja – Premium – to wydatek 46 900 zł. Za taką kwotę otrzymamy m.in. obszytą skóra kierownicę wielofunkcyjną i radio CD z systemem łączności Bluetooth i lakierowane pod kolor nadwozia lusterka.
Suzuki Baleno
Na 48 900 zł wyceniono odmiany Premium Plus. Te wyposażone są już w system wspomagania hamowania awaryjnego, adaptacyjny tempomat i podgrzewane fotele przednie. Dopiero w tej odmianie - za 58 900 zł – w cennikach pojawia się mocniejszy, benzynowy 1,0 l Boosterjet (111 KM i 170 Nm).
Topowa odmiana – Elegance – to wydatek co najmniej 58 900 zł (z podstawowym silnikiem 1,2 l). Standardem są wówczas m.in. automatyczna klimatyzacja (jednostrefowa), system multimedialny z nawigacją i kamerą cofania, wyświetlacz o przekątnej 4,2 cala na zestawie wskaźników i biksenonowe reflektory.
Tylko w tej odmianie – za 65 900 zł – zdecydować się można na hybrydowy układ napędowy SHVS.