Znamy już ceny nowego wcielenia Suzuki Ignis. Ile zapłacić trzeba w Polsce za jedno z najmniejszych na rynku aut z napędem 4x4?
Niezależnie od wersji napędowej (na przednią lub obie osie) pod maską pracuje benzynowy, czterocylindrowy, szesnastozaworowy silnik (z pośrednim, wielopunktowym wtryskiem paliwa) 1,2 l DualJet. Jednostka rozwija moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy 120 Nm. Samochód – niezależnie czy napędzany na przednią czy obie osie - przyspiesza do 100 km/h w 12,2 s i rozwija prędkość maksymalną 170 km/h.
![Suzuki Ignis](https://img.chceauto.pl/arts/2649/suzuki-ignis-ceny-w-polsce-22750_v3.jpg)
Suzuki Ignis
Najtańsza wersja – Comfort – oferuje m.in. manualną klimatyzację, elektrycznie sterowane przednie szyby i centralny zamek sterowany z pilota. Podstawowa odmiana napędzana jest na przednią oś za pośrednictwem ręcznej, pięciostopniowej skrzyni biegów. Za Ignisa w takim zestawieniu zapłacić trzeba – co najmniej – 49 900 zł.
Lepiej wyposażona odmiana – Premium – to wydatek od 54 900 zł. Ceny Topowej wersji - Elegance – startują z pułapu 61 900 zł. Właśnie na tyle wyceniono najtańszego Ignisa z napędem na obie osie (All Grip Auto).
![Suzuki Ignis](https://img.chceauto.pl/arts/2649/suzuki-ignis-ceny-w-polsce-22751_v3.jpg)
Suzuki Ignis
Klienci mogą się też zdecydować na samochód z systemem SHVS, czyli rozrusznikiem połączonym z alternatorem, który nie tylko odzyskuje energię w czasie hamowania (ładując litowo-jonowy akumulator), ale też wspomaga układ napędowy przy rozpędzaniu pojazdu.
Przypominamy, że długość nadwozia Suzuki Ignis to jedynie 3700 mm długości. Samochód może się jednak pochwalić zaskakująco dużym rozstawem osi: 2 435 mm. Bagażnik mieści między 267 l a 227 l (z napędem 4x4).