Do salonów Suzuki wkracza właśnie zupełnie nowy model. Swace to brak bliźniak Toyoty Corolli Touring Sports.Swace jest drugim modelem dostarczonym dla Suzuki w ramach umowy o współpracy z Toyota Motor Corporation. Pierwszym był Suzuki Across (nie oferowany w Europie) czyli przestylizowana Toyota RAV4.
Suzuki Swace
Na tle Corolli Swace wyróżnia się głównie przestylizowanym pasem przednim. Auto otrzymało unikatowe reflektory (w technologii LED) oraz inną osłonę chodnicy z wypełnieniem o strukturze plastra miodu. Swace jest dostępny w palecie siedmiu kolorów nadwozia: White Pearl Crystal Shine, Super White, Precious Silver, Black Mica, Dark Blue Mica, Phantom Brown Metallic i Oxide Bronze Metallic.
Suzuki Swace
Samochód wyróżnia się bogatym wyposażeniem standardowym. Standard obejmuje m.in system info-rozrywki z 8-calowym ekranem dotykowym, tunerem radiowym AM/FM/DAB, funkcją Bluetooth i przyciskami sterowania umieszczonymi na kierownicy. Urządzenie obsługuje technologię Apple CarPlay (dla iPhone), a także Android Auto i MirrorLink (dla kompatybilnych smartfonów).
W przednim schowku umieszczonym pod kokpitem zainstalowano bezprzewodową podkładkę ładująca Qi dla smartfonów. W zasięgu kierowcy i przedniego pasażera znajdują się również dwa porty USB i wejście AUX. Wyposażenie wnętrza obejmuje ogrzewanie kierownicy i przednich foteli, układ klimatyzacji z technologią S-FLOW (funkcja wykrywania pasażerów) oraz nastrojowe oświetlenie LED w całej kabinie.
Suzuki Swace
Źródłem napędu jest znany z Toyoty hybrydowy układ obejmujący benzynowy silnik o pojemności 1,8 l wspierany przez 72-konny, elektryczny silnik trakcyjny. Moc przekazywana jest na przednie koła przez bezstopniową przekładnię CVT. Samochód przyspiesza do 100 km/h w 11,1 s i osiąga prędkość maksymalną 180 km/h.
Pierwsze egzemplarze Suzuki Swace trafią na europejski rynek pod koniec roku. Ceny - pókli co - pozostają tajemnicą.