Tata Safari 2.2 D 140 KM
Safari to jeden z niewielu pojazdów, w stosunku do których - bez mrugnięcia okiem - użyć można słowa "terenowy". Auto mylnie porównywane jest często z samochodami klasy SUV - Tata zaprojektowana została, jako samochód w pełni użytkowy, a nie "bulwarówka" służąca do odwożenia dzieci do szkoły. Z tego względu w konstrukcji pojazdu zastosowano np ramę i sztywne mosty - układ który kiepsko radzi sobie na asfalcie ale nie straszny mu nawet ciężki teren. Safari to propozycja dla osób, którzy traktują samochód jako przyrząd do ciężkiej pracy. Na asfalcie, w ruchu miejskim, sprawdza się raczej kiepsko.
Najgorszymi doradcami przy zakupie samochodu używanego są emocje. Dlatego właśnie w opisach modeli kładziemy nacisk na te informacje, które mogą przydać się w podjęciu ostatecznej decyzji oraz przy oględzinach auta. Staramy się ująć w opisie najczęściej występujące usterki danego modelu, a także podpowiedzieć, na jakie „przygody” powinniśmy być przygotowani po zakupie. Oczywiście nie każdy musi zgadzać się z naszymi opiniami, jednak mają one swoje podstawy we wnikliwych analizach rynku. Pamiętajcie, że nasz opis w żadnym wypadku nie ma na celu bezkrytycznego wychwalania danego modelu. To raczej surowa, chłodna ocena konkretnego auta, zachęcająca do równie pesymistycznej kalkulacji kosztów. Zawsze trzeba mieć bowiem na uwadze to, że cena zakupu używanego pojazdu jest dopiero początkiem wydatków.
Ostatnia zmiana: 2013-09-15