Toyota podała ceny modelu C-HR na polskim rynku. Model ten po raz pierwszy w historii oficjalnej sprzedaży samochodów w Polsce, można zamówić przez internet.
Cennik Toyoty C-HR z silnikiem 1.2 Turbo zaczyna się od kwoty 79 900 zł. Wersja napędzana najnowszym układem hybrydowym IV generacji będzie dostępna od 104 900 zł.
Toyota C-HR
Oferta C-HR obejmuje cztery wersje wyposażenia: Active, Premium, Dynamic i Prestige oraz dwie wersje silnikowe: benzynowa jednostka 1,2 Turbo o mocy 116 KM z 6-stopniową, manualną skrzynią biegów i hybrydowa IV generacji o mocy 122 KM z przekładnią E-CVT. Samochód z silnikiem 1,2 można wyposażyć w automatyczną skrzynię Multidrive S i napęd 4x4.
Model podstawowy Toyoty C-HR za 79 900 zł oferuje bogate wyposażenie. Standardem dla każdego egzemplarza stał się pakiet systemów bezpieczeństwa Toyota Safety Sense. Obejmuje on układy: wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych (PD), ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDA) z funkcją powrotu na zadany tor jazdy (SC) oraz aktywny tempomat (ACC) i automatyczne światła drogowe (AHB).
Toyota C-HR
W standardzie otrzymujemy również centralny zamek, elektrycznie sterowane wszystkie szyby i lusterka z podgrzewaniem, a także system audio, manualną klimatyzację i komputer pokładowy. Do tego wielofunkcyjną kierownicę z regulacją w dwóch płaszczyznach, antenę dachową typu Shark-Fin, lusterka z wbudowanymi kierunkowskazami i klamki lakierowane w kolorze nadwozia. Dynamikę auta podkreślają sportowe fotele oraz tylny spoiler.
W specjalnej ofercie cenowej na otwarcie sprzedaży dostępna jest limitowana edycja Prime wersji Dynamic i Prestige. W standardzie znajdziemy w niej światła w technologii Pure LED, co oznacza że całe oświetlenie zewnętrze samochodu - zarówno reflektory z automatyczną regulacją, lampy przeciwmgielne, lampy tylne, a nawet sekwencyjne kierunkowskazy – oparto w stu procentach na najnowocześniejszych diodach LED.
Toyota C-HR
Edycję Prime wyposażono w najnowszej generacji system multimedialny Toyota Touch 2 z ukrytym za taflą szkła 8-calowym, dotykowym ekranem oraz kamerą cofania, a także zapewniający krystaliczną czystość dźwięku system Premium Audio JBL z 8-kanałowym wzmacniaczem, ośmioma głośnikami i subwooferem (pakiet PREMIUM AUDIO JBL). W standardzie znalazło się także elektryczne podgrzewanie kierownicy i uruchamianie samochodu przyciskiem w desce rozdzielczej.
Prime to również elementy stylistyczne – na zewnątrz metalizowany lakier, łączony z czarnym dachem w kolorze Black Star i chromowaną, ozdobną listwą z boku pojazdu, a wewnątrz, fotele pokryte perforowaną, naturalną i syntetyczną skórą, z elementami w kolorze Vision Violet, która w ramach oferty premierowej jest dodawana gratis (skórzane siedzenia o wartości 5900 zł).
Toyota C-HR w wersji Prime Dynamic wyposażona jest w najnowszą generację systemu automatycznego parkowania (SIPA) z przednimi i tylnymi czujnikami parkowania oraz system monitorowania martwego pola (BSM) w automatycznie składanych lusterkach oraz – bardzo efektywnie zwiększający bezpieczeństwo – system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu.
Wersję Prime Prestige zaopatrzono dodatkowo w nawigację Toyota Touch2 & Go z aplikacjami oraz bezpłatnym trzyletnim abonamentem aktualizacji.
Po raz pierwszy przedsprzedaż nowej Toyoty odbywa się nie tylko w sieci dilerskiej, ale również przez dedykowaną stronę internetową. Oficjalna sprzedaż modelu C-HR ma się rozpocząć w roku 2017, ale już dziś klienci mają możliwość składania przez internet zamówień, gwarantujących łatwą i szybką dostępność auta. By zarezerwować samochód, wystarczy wpłacić zaliczkę, otrzymując gwarancję, że jeśli zamówione w ten sposób do Polski auto nie będzie spełniać oczekiwań nabywcy – może zostać zwrócone, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów.
We wrześniu rozpoczyna się przedsprzedaż modelu. Oficjalna premiera będzie miała miejsce w styczniu 2017, ale pierwsze auta trafią do klientów którzy zamówią samochód w ofercie przedsprzedażowej przed końcem tego roku.