Do gamy nowej Toyoty C-HR II generacji dołącza napęd 2.0 Plug-in Hybrid o mocy 223 KM. Samochód łączy dwulitrowy silnik benzynowy z jednostką elektryczną, a jego akumulator można ładować z sieci elektrycznej.
Toyota C-HR
Dzięki wprowadzeniu funkcji geofencing Toyota C-HR 2.0 PHEV automatycznie przełączy się na tryb elektryczny, gdy samochód wjedzie na teren strefy niskiej emisji (LEZ), optymalnie wykorzystując energię z baterii (przy włączonej nawigacji oraz o ile w baterii jest wystarczająca ilość energii).
Baterię w nowej Toyocie C-HR 2.0 PHEV można naładować przy pomocy Wallboxa w 2,5h, a korzystając z domowego gniazdka (10 A) uzupełnienie energii potrwa w około 6,5 h.
Na polskim rynku nowa Toyota C-HR 2.0 PHEV będzie dostępna w pięciu wersjach wyposażenia: Style, Executive, GR SPORT oraz dwóch wariantach premierowych Premiere Edition Executive i Premiere Edition GR SPORT.
Toyota C-HR
Od 189 900 zł wyceniono nową Toyotę C-HR 2.0 PHEV w wersji Style i to jest najniższa cena tego napędu. Auto ma najnowsze systemy bezpieczeństwa czynnego T-MATE z aktualizacjami online, w tym m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów, asystenta bezpiecznego wysiadania (SEA), inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC), asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z tyłu pojazdu z automatycznym hamowaniem (RCTAB) czy automatyczne ostrzeganie tylnymi światłami awaryjnymi (ARFHL).
Standardem w wersji Style są 18-calowe felgi aluminiowe, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego, 6 głośników, inteligentny asystent głosowy, interfejsy Apple CarPlay i Android Auto, wycieraczki z czujnikiem deszczu, inteligentny kluczyk, przednie i tylne czujniki parkowania oraz kamera cofania.
Toyota C-HR
Auto wyposażone jest też w automatyczną klimatyzację dwustrefową, system automatycznych klamek zewnętrznych przednich i tylnych, podgrzewane fotele przednie, automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, elektrycznie składane lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu, podgrzewaną kierownicę, indukcyjną ładowarkę, system dodatkowego nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED, lampy przednie i tylne w technologii LED oraz port USB-C w drugim rzędzie siedzeń.
Wersję Style można doposażyć w pakiet Bi-tone (3 500 zł), który wprowadza do kolorystki auta dach w kolorze Night Sky Black.
Toyota C-HR
Toyota C-HR 2.0 PHEV Executive wyróżnia się 19-calowymi felgami aluminiowymi, czarnym dachem oraz wykończeniem przedniego grilla i tylnego zderzaka w kolorze Night Sky Black. Wyposażenie auta w porównaniu z wersją Style wzbogacono o przednie fotele sportowe, elektryczną regulację fotela kierowcy, elektrycznie unoszone drzwi bagażnika, system dodatkowe nastrojowego oświetlenia wnętrza diodami LED z możliwością personalizacji oraz światła główne w technologii LED. Tak wyposażone auto kosztuje już od 200 900 zł.
Do wersji Executive można zamówić pakiety Tech (13 000 zł) oraz VIP (13 000 zł). W pakiecie Tech klient otrzymuje również kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, automatyczne samopoziomowanie reflektorów przednich oraz kamerę monitorującą kierowcę (DMC).
Pakiet Tech obejmuje również system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system doświetlania zakrętów, zaawansowany asystent parkowania Toyota Teammate Advanced Park, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), asystent zmiany pasa ruchu (LCA).
Pakiet VIP uzupełnia wyposażenie auta o wyświetlacz HUD, system Premium Audio JBL z 9 głośnikami, cyfrowe lusterko wsteczne oraz dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukcją podczerwieni, a także cyfrowy kluczyk.
Specjalna wersja Premiere Edition Executive ma wszystkie element wyposażenia wersji Executive z pakietemi Tech i VIP oraz dodatkowo malowanie nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black i tapicerkę skórzaną. Tak wyposażone auto z napędem 2.0 PHEV kosztuje od 226 900 zł.
Gama napędu plug-in hybrid obejmuje także inspirowaną osiągnięciami zespołu TOYOTA GAZOO Racing wersję GR SPORT. Auto w tej odmianie kosztuje od 215 900 zł i wyróżnia się elementami stylistycznymi GR SPORT oraz 19-calowymi felgami aluminiowymi, a w środku tapicerką z ekologicznego zamszu Ultrasuede.
Standardowe wyposażenie wersji GR SPORT obejmuje system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system doświetlania zakrętów, automatyczne samopoziomowanie reflektorów przednich, kamerę cofania z dynamicznymi liniami pomocniczymi, monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM), kamerę monitorującą kierowcę (DMC), asystenta zmiany pasa ruchu (LCA) oraz zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park.
Do wersji GR SPORT można zamówić pakiet VIP (13 000 zł), który obejmuje te same elementy co w wersji Executive.
20-calowe felgi aluminiowe GR SPORT, cyfrowe lusterko wsteczne, wyświetlacz HUD na przedniej szybie, systemem Premium Audio JBL z 9 głośnikami, a także cyfrowy kluczyk i malowanie nadwozia Bi-tone+ z tylną częścią auta w kolorze Night Sky Black to wyróżniki wersji Premiere Edition GR SPORT. Samochód z hybrydą plug-in w tej odmianie kosztuje od 226 900 zł.
Nową Toyotę C-HR 2.0 PHEV Premiere Edition GR SPORT można rozszerzyć o pakiet Skyview (3 500 zł), który obejmuje dach panoramiczny z powłokami niskoemisyjnymi i redukcją podczerwieni.
Toyotę C-HR PHEV będzie można zamawiać online od 4 września.