Toyota C-HR to najpopularniejszy w Polsce model w bardzo konkurencyjnym segmencie kompaktowych SUV-ów. Od 2023 roku w salonach znajduje się druga generacja tego pojazdu. Samochód jest dostępny wyłącznie jako hybryda - klasyczna (1.8 140 KM i 2.0 197) oraz plug-in (2.0 223 KM).
- Toyota C-HR Plug-in Hybrid
- Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Nowa wersja i niższa cena
Toyota C-HR Plug-in Hybrid
Hybryda z możliwością ładowania to najmocniejszy napęd w historii modelu, który pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 7,4 s.
Samochód posiada baterię litowo-jonową o pojemności 13,6 kWh. Po jej naładowaniu z zewnętrznego źródła prądu Toyota C-HR w trybie elektrycznym może pokonać do 66 km w cyklu mieszanym (wg WLTP), a więc realnie około 50 km.
Toyota C-HR
Ładowarka pokładowa o mocy 6,6 kW pozwala naładować baterię od 0 do 100 proc. w 2,5 godziny przy użyciu ładowarki Toyota HomeCharge i kabla trójfazowego.
Po wyczerpaniu energii Toyota C-HR Plug-in Hybrid przełącza się w tryb hybrydowy, w którym auto zasilane jest benzyną oraz energią odzyskiwaną podczas hamowania, funkcjonując jak klasyczny samochód hybrydowy.
Toyota C-HR
Toyota C-HR Plug-in Hybrid. Nowa wersja i niższa cena
Gdy jesienią ubiegłego roku Toyota C-HR plug-in wchodziła do sprzedaży, jej cena zaczynała się od 189 900 zł (wersja Style). Ta kwota najwyraźniej odstraszyła nabywców, bo niedawno wprowadzono obniżkę i dziś to auto kosztuje 181 900 zł.
To wciąż dużo, dlatego do gamy Toyoty C-HR Plug-in Hybrid dołączyła teraz nowa wersja wyposażenia Comfort Plus. Auto jest nieco gorzej wyposażone, ale za to kosztuje od 176 900 zł, czyli kolejne 5 tys. zł taniej. Taki samochód ma w standardzie 17-calowe felgi aluminiowe (w Style są 18-calowe), podgrzewane fotele przednie, inteligentny kluczyk, 12,3-calowy wirtualny kokpit, system multimedialny Toyota Smart Connect z 8-calowym wyświetlaczem (w Style - 12,3 cala).
Toyota C-HR
Auto ma też najnowsze systemy bezpieczeństwa czynnego Toyota T-MATE z aktualizacjami online, w tym m.in. układ wczesnego reagowania w razie ryzyka zderzenia (PCS) z systemem wykrywania pieszych, rowerzystów i motocyklistów, asystenta bezpiecznego wysiadania (SEA), inteligentny tempomat adaptacyjny (iACC), asystenta utrzymania pasa ruchu (LTA), system monitorowania martwego pola w lusterkach (BSM) i kamerę cofania ze statycznymi liniami pomocniczymi.
Toyotę C-HR plug-in Hybrid w wersji Comfort Plus można już zamawiać w salonach Toyoty.